d'espresso Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg vet at dette muligens har blitt spurt om før, men jeg har søkt igjennom hele forumet osv. uten å finne noe til hjelp.. For tiden så lager jeg en DVD som er satt sammen av mange YouTube-videoer, og trenger da en rask måte for å få dette fra youtube, og rett ned på PC-en. Jeg har prøvd rundt 10 add-ons til Firefox, men de gir meg alle bare en .flv-fil. Å konvertere dette er for det første dyrt om man vil ha et bra resultat, og tar rimelig god tid. Så jeg lurer på om noen vet om noen add-ons eller andre muligheter for å få lastet ned flash-videoer direkte fra nettet, og få de over til .avi med en gang, uten store konverteringsprossesen? Endret 6. januar 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 iDesktop.tv Ja, jeg vet jeg er helten din Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk, høres veldig bra ut den der ja, men kommer ikke inn på siden :S Noen som har en download-link? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nå kom jeg inn på sia du linka til.. Så utrolig genialt.. Takk! Hmm.. Siden det er fra youtube er det litt crappy kvalitet.. Noen løsning på det? Vet jeg ikke skal klage, men det her skal faktisk spilles av på en vanlig tv.. Endret 6. januar 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ehm, du vil ha materiale fra youtube, men det skal ikke være dårlig kvalitet? Ehh... Ehh... Prøv Stage6.com du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå