Lolliken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, jeg er en student med ikke alt for mye penger som trenger en rimelig telefion med godt batteri og en god mp3 spiller. Kamera etc. bryr jeg meg fint lite om. Vil ikke ha samsung, lg eller nokia, med mer eller mindre dere kan begrunne hvorfor jeg burde kjøpe fra en av de produsentene. Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, jeg er en student med ikke alt for mye penger som trenger en rimelig telefion med godt batteri og en god mp3 spiller. Kamera etc. bryr jeg meg fint lite om. Vil ikke ha samsung, lg eller nokia, med mer eller mindre dere kan begrunne hvorfor jeg burde kjøpe fra en av de produsentene. Takker på forhånd for hjelp Mener du med abonnement ? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Denne har jo det meste,pluss en grei MP3 spiller og kamera som ikke er så værst i dagslys: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...6067/konklusjon Du trenger en minnebrikke i tillegg,2GB tror jeg du får for 2-300 kroner. Endret 6. januar 2008 av Knopfix Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva med Chess X-one ? Den er både billig, definitivt ingen Samsung eller Nokia, og det følger med 1gb minnekort så musikk skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Helst uten abonnoment. Har sett X-one og, men hva med batterilevetiden på den? Har en Samsung D900 nå som jeg holder på å fyre i veggen i drittsinne. Batteriet varer i ca. 1 og en halv dag. Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Helst uten abonnoment. Har sett X-one og, men hva med batterilevetiden på den? Har en Samsung D900 nå som jeg holder på å fyre i veggen i drittsinne. Batteriet varer i ca. 1 og en halv dag. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78206 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Har da kjøpt meg ny telefon og landet på en w610i. Kjøpte med youngtalk abbonement til 1 kr. En helt grei deal egentlig, ikke det verste abbonementet å sitte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå