Gå til innhold

Fargeinnstillinger på TV for PS3?

harsa

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått meg HD tv, og må innrømme at jeg føler meg som om jeg har entret en ny verden med min PS3. Men jeg har hørt at man bør stille inn på kontrast og lysstyrke osv.

Er det noen "rette" innstillinger for TVen med ps3? Håper noen svarer, slik at jeg kan nyte blu ray.filmene mine optimalt:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når det gjelder filminstillinger er det jo litt forskjellige dvder som kan hjelpe deg, blant annet alle star wars filmene har optimalisering for både lyd og bilde som fungerer bra..

Samsungen til mor hadde noe gaming instillinger, men tror ikke det er noe triks når du skal se film, er for høy kontrast.. :)

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått meg HD tv, og må innrømme at jeg føler meg som om jeg har entret en ny verden med min PS3. Men jeg har hørt at man bør stille inn på kontrast og lysstyrke osv.

Er det noen "rette" innstillinger for TVen med ps3? Håper noen svarer, slik at jeg kan nyte blu ray.filmene mine optimalt:)

Nei, det finnes ingen rette instillinger, varierer stort fra tv til tv, rom til rom å øynene som ser... ;)

Bare prøv deg frem å se om du får et bilde du liker.

Eventuelt kjøpe en kalibreringsdvd å lære å bruke den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...