kommer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Elsker å fly. så lurer på om det finnes noen gode flyspill der ute. Helst med Jet fly og lignende. Og helst "nye" spill. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Flight Simulator fra Microsoft er jo en slager! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Flight Simulator fra Microsoft er jo en slager! plus at du kan laste ned en meeeengde med helikoptre og fly! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) IL2 Sturmovik, Lock On: Air Combat Simulation, Combat Flight Simulator 3, Falcon 4: Allied Force, ellers er det jo Flight Sim 2004 og Flight Sim X med horder av add-ons og flypakker... bare å velge og vrake! Lykke til med flyinga Endret 6. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Du kan jo gjøre om Fly Spill (?) til Flyspill i samme slengen.. Referer til den grønne skrifta i signaturen min. Beklager Off-Topic, men slike skrivefeil er det verste jeg veit. Endret 6. januar 2008 av mr. Zilter Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Xplane er jo en god simulator. Her har du noen bilder. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg støtter Lock On: Modern air combat, ellers har du jo blazing angels spillene, det er jo arkade og ikke simulator men... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Falcon 4 er vel et av de beste jetfly-simulatorene (f-16) der ute.. Spillet er svingammelt, men har en trofast fanbase og blandt dem er det ildskjeler som oppdaterer og forbedrer spillet til stadighet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ace Combat 6 det spillet er vel kun til 360 da Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han sa ikke hvilken platform det skulle være Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Elsker å fly. så lurer på om det finnes noen gode flyspill der ute. Helst med Jet fly og lignende. Og helst "nye" spill. Just Cuase, Grand Theft Auto: San Andreas. Kanskje ikke ment som flyspill, men du kan fly en haug av fly. Til og med Jetfly Lenke til kommentar
Agg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Han sa ikke hvilken platform det skulle være Når tråden ligger i kategorien "PC-spill" så sier det seg vel selv at det ikke er Xbox-spill han er ute etter? Når det gjelder anbefalingene så vil jeg si at om du er interessert i jagerfly bør du gå for Lock-On (med Flaming Cliffs) eller Falcon 4, liker du airliners og småfly gå for FS2004\FSX eller X-Plane, og om du liker maskiner fra andre verdenskrig gå for IL-2. Endret 7. januar 2008 av Agg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da trådstarter har vært innlogget, uten å følge min henvisning tidligere i tråden, så stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg