haarod Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herergud. Jeg hørte nettopp i gjennom The Fountain soundtracket, og det var fantastisk. Så fantastisk at jeg skal gi filmen en sjanse til. Jeg likte ikke filmen spesielt mye første gang jeg så den, og jeg la ikke merke til soundtracket heller, så jeg må ha vært helt borte når jeg så på. Takk til deg/dere som nevnte The Fountain! Soundtracket til The Wrestler er også ganske kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har hørt mye bra snakk om soundtracket til The Fountain og har faktisk verken hørt eller sett noe til filmen. Får vel sørge for å få hørt det da tenker jeg Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The Gladiator - Now we are free Blood Diamond - London Agreed! Disse to må være de to beste sangene fra noe soundtrack på en stund! Har også ett par andre, som jeg ikke kommer på i farten. Men LOTR vinne absolutt på det mest episke soundtracket, tett fulgt av Star Wars. /Yaricks Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Min favoritt er nok fra terminator 1 og 2 ! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har hørt mye bra snakk om soundtracket til The Fountain og har faktisk verken hørt eller sett noe til filmen. Får vel sørge for å få hørt det da tenker jeg The Fountain er Mansell's største verk, et av få film soundtracks som virkelig står på egne ben som et album. Det orkestrale sammen med de følelsesmessige gitarene fra Mogwai er jo bare instant win. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The Fountain er beste sondtracket som fins. Ingen over, ingen under. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford, er helt ekstremt bra. Mer følelsesladde sanger må man lete lenge etter. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nick Cave og Warren Ellis har gjort en utrolig bra jobb på Jesse James, ja. Hele filmen er jo bare fantastisk, og soundtracket går utrolig bra sammen med bildene og historien. Minneverdig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke sett Gudfaren, dessverre (ja, jeg er en ugudelig hedning) men soundtracken er blitt såpass kjent at selv for oss som ikke har sett den så vet vi hvilken film det er snakk om utfra soundtracket. Og det er meget dyktig gjort. Ringenes Herre - Atter en konge har og et par gode soundtrack, f.eks når Riders of Rohan setter i gang angrepet mot orkene. Kombinasjonen av musikken, fremføringe, alvoret og hele settingen gjør at alt passer så perfekt sammen at jeg får frysninger bare av å tenke på det. Gladiator - Now we are free er og en rimelig god soundtrack, hele filmen er faktisk bare genial og en av mine store favoritter den dag i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå