Nysil Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg skal til Tailand i nærmeste framtid og lurte på om det er noe spessiellt billig PC-utstyr, DVD-filmer ect. som lønner seg å kjøpe der borte...Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Jul_E_Nissen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Elefanter, koner, tuk-tuk'er osv er vel billig over der Seriøst så vet jeg ikke...men jeg kunne ikke dy meg, lite å gjøre på nordpolen nå skjønner du :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dama var nettop i Thailand og hun hadde med seg ett dusin CD'er og To Tårn DVD'en. Er ikke helt sikker på om den var helt lovlig, men likevel den var nais Lenke til kommentar
Trysilknut Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ta deg en tur på Pantip Plaza i Bangkok. Der finner du ALT! Prisen på software starter på 18-20 Kr. :o http://www.into-asia.com/bangkok/panthip/ Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 HIV, syfilis, klamydia, Gonoré, herpes, Flatlus....med andre ord pølse med alt Billig får du det også! EDIT: Så ikke at det var DVDer, PC-utstyr du skulle ha....sorry :oops: Lenke til kommentar
voktern Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Filmer er billige der nede. Og det vil da ikke si at det er DVD eller VHS det går vel for det meste i piratkopier med elendig teksting Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kanskje ikke det som står øverst på lista, men silkeskjorter og dresser er billige. Og pirat Levis. ;-) Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Massevis av dvd'er!! Pluss alt du måtte finne på av thai-silke skjorter, god-morgen kåper osv... Mye billig Rollex'er der også! Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kansje ei dame!!!!!! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 har hørt de har fakea hovedkort der rett fra samme fabrikker som abit og asus til en billig penge dvd og konsol spil får du billig der selvsagt fake da. fake nike ting til billig penge. Hvis du skal teste horene burde du bruke flere kondomer man kan aldri være for sikker,sucky sucky 5 dollar,me love u long time Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Sitat sucky sucky 5 dollar,me love u long time Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg ville kanskje ha tatt med meg en mp3 spiller og et nytt digitalkamera tilbake... Ganske billig der borte... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Alt i thailand er billig. Når eg var der så var det så billig at eg brukte opp alle pengene på PS1 spill og ting. Husker at spillene kostet rundt 15kr og musikk cd'r for 10kr. Kor i thailand skal du? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Var i Thailand i jula, bangkok og hua hin.... Kjøp deg masse dvd's til ca 200bath(40kr), men du finner dem nok billiger også. slikt elektrisk utstyr som digitalkamera, mp3 spiller, discman osv osv var egentlig ikke så billig... Klær er vanvittigt billi, 8 "orginale" T-skjorter i alle slags merker til 200kr, eller mindre... Skredder sydd dress og masse vas til en latterlig sum. Men pass deg for liksom damer/horer... finst menn som er kledd ut som damer, vanvittigt stygge!! Hugs å ta med lite klær, for du kjøper alt nytt der. Og ha stor koffert med de. for den blir full av saker og ting ------------------------------------------------------------------------------------ [/size]Anbefalling til alle som har penger, REIS TIL THAILAND Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Se etter Ipod da! Om de har billig PS2, Xbox, skjermkort eller noe til en billig penge er det jo bare å gi gass Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Sitat Alt i thailand er billig. Når eg var der så var det så billig at eg brukte opp alle pengene på PS1 spill og ting. Husker at spillene kostet rundt 15kr og musikk cd'r for 10kr. Kor i thailand skal du? Jeg vet dessverre ikke hvor i Tailand jeg skal Menmen...er det bare helt spesille steder eller "strøk" hvor det er billigbillig?? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Programvare for null nix, samme med spill. DVD filmer også, kjøpte den nyeste jurasic park der før den kom på kino i norge. Kan også kjøpe svcd/vcd/cd-spilere der billig, greit å ha for filmer fra pc'en. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg kjøpte James Bond:Die Another Day med utroli kvalitet før den kom på kino, kostet meg hele 40kr!!! :D Spesielt om kveldene er det masse liv. Skal du være i Bangkok så ta turen til natt markedet i Patpong(tror det var der)på det markedet er det bare morro!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Av egen erfaring ikke kjøpe elektronikk og sånne ting. Går det i stykker så sliter en. Aner ikke hvordan det er med alle produsentene men SONY nekter å ta noe på garanti hvis ikke det er innført på lovligvis dvs. varene skal tolles og alt det tullet der. Kjøp DVD'r, Spill,Software,klær,klokker(sjekk at de har Seiko urverk først) og alt annet som kan taes med God tur og enjoy Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Sitat pølse med alt på quote] hahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå