dTd Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei! jeg trenger nå en ny viftestyring da min gode gamle aerogate 2 begynner å slå av seg selv til tider... jeg har vannkjøing og en vifte på radiatoren som jeg ønsker å styre fritt (har en til som ikke er så viktig men kjekk å styre den også) slik at jeg kan velge fra 0 rpm til max på viften, det går ikke på den viftestyringen jeg har nå, lavest rpm på viften som sitter på radiatoren kommer ikke lavere enn rundt 1200 og det blir litt bråkete når jeg skal ha på pcn om natten, derfor vil jeg gjerne ha noe som kan justere viften lenger ned og eventuelt slå den helt av. Krav: -mulighet til å justere viftene slik at jeg kan slå de av, eventuelt veldig lav rpm -pris på 500 kr med frakt, eller 500 kr fra microplex, siden jeg bare kan stikke bort dit og kjøpe -minimum 2 kanaler du kan styre viftene med -den må være sort -pen/diskre -monteres i 5.25" brønn kjekt: -temperatur sensore -viss det finnes på viftestyringer en resetknapp, da mitt kabinett mangler det :O (klarte å modde den inn på min aerogate 2 ;P ) -billigst mulig ;P Edit: den ene viften som ikke er så nyttig har ikke sånn at du kan se turtallet, vet ikke om det har noe å si jeg Endret 6. januar 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå