Dotten Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Da vil jeg ha æren av å kalle deg nå for en høyreekstrem person, med venstreradikale holdninger som vi tydelig så i det innlegget der. Takker så meget Skal si ifra til min andre personlighet. Men er nok greit om vi beveger oss tilbake til topic. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Noen som tør å spå hvor langt opp renten vil gå? EDIT: Det rimte visst... Endret 7. januar 2008 av monzilla Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Leste ekspertene regnet med rundt to hopp i løpet av året (har jo væt en haug av hopp i 2007). Så når ekspertene sier to så blir det vel noe helt annet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Himmelen vil ikke dette i hodet vårt, selv om media vil prøve å få oss til å tro det. Himmelen faller først ned i 2012.Dotten! Du vet hvor lett jeg er å skremme og 2012 blir et "skummelt" år (om vi kommer oss dit)! Tja, renten? Jeg vet ikke hva den er på en gang. Men hvis renten er det folk snakker om som er på 7 osv. Tja... Tipper 9.3, men helt på tampen av året går den noe ned igjen. Jeg spår at Snorre blir moderator igjen, Ueland havner på sykehus (ikke noe alvorlig) og at serverhjemmet til hardware.no sine servere OG hardware sine kontorer med backup blir ødelagt, slik at alle innlegg og brukere forsvinner for alltid! Dotten... Kan ikke du be Ueland pent om at han sender deg en backup til Bergen? Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Leste ekspertene regnet med rundt to hopp i løpet av året (har jo væt en haug av hopp i 2007). Så når ekspertene sier to så blir det vel noe helt annet? Riktig. Når blårussen begynner med forecasting kan du banne på at det er mulighet for alt unntatt to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå