Gjest Guest_:)_* Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Kan noen gi noen tips om hvordan en blir bedre kjent med en jente? Jenta er venn av enn venn. Har tlf.nr og msn, har snakket litt med henne. Kan ellers opplyse at hun er 3 år yngre og jeg er 18. Takker på forhond for tips Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fortsette å prate med henne? Ettersom du allerede har begynt å prate med henne så har du jo en fin mulighet til å fortsette der du slapp, da du allerede har en grunn til å begynne å prate med henne. Skjønner egentlig ikke hva du vil ha hjelp til. Hvis du er på jakt etter tips til en date, så se i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=889615 Endret 5. januar 2008 av LOOM Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis hun er som de fleste jenter jeg kjenner kommer hun helt sikkert til å ville bli mer kjent med deg fordi du er tre år eldre og fordi du er atten og kan/ kan snart khøre bil. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 fordi du er atten og kan/ kan snart khøre bil. ...og kan skaffe alkohol. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og pass deg for foreldrene hennes. Hun er mindreårig, og du er på grensen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_:)_* Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men problemet er at det bare blir på msn og bare jeg som snakke Kunne trengt litt tips på hvordan kunne finne på noe uten at det blir som en "date" Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Leste du i heletatt tråden jeg ga deg link til? Der er det masse tips til å få til en date uten date-rammene. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jogg sammen, funka for meg;) Lenke til kommentar
o0 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jogg sammen, funka for meg;) hehe hvis jeg skulle gjort det hadde jeg nok falt sammen, og dermed ikke blitt kjent med personen Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha jamen daså, gjør noe litt aktiv også dusj sammen Lenke til kommentar
Gjest Guest_tinkerbell_* Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Egentlig bare å nevne at dere kunne møtes en dag, og at du ønsker å bli bedre kjent? Ellers kan du jo snakke med vennen dere har felles og ordne litt så det blir tilfeldig? Men. Øy. Det er absolutt IKKE sant at det ordner seg bare du kan kjøre bil/ kjøpe alkohol. Vi er da ikke såå enkle. Vel, kanskje noen, men ikke sats på det Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Men. Øy. Det er absolutt IKKE sant at det ordner seg bare du kan kjøre bil/ kjøpe alkohol. Vi er da ikke såå enkle. Vel, kanskje noen, men ikke sats på det Det har alltid fungert, og vil alltid fungere på enkelte. Gjerne i distriktene. Dessuten trenger du bare å kunne kjøre bilen, du trenger ikke engang å eie den: http://www.verdalingen.no/aktuelt/article1008174.ece Tre små gutter i baksetet? Think not. Endret 10. januar 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 De fleste jenter som jeg kjenner og vet om hadde hoppa inn i en litt stilig bil (H) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå