Nutjob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei, når eg logger inn på den bærbare dataen min, so blir eg etter 1-10 minutter med spilling disconnecta i fra serveren. Internetten er ikkje ute, så eg kan sitte på MSN osv, men det går da ikkje å spela WOW. Detta går dermed på den stasjonære PC, men som er kobla i routeren via kablel. Men når eg koblar meg av kabelen og er kun på nett via WIFI på den stasjonære, så funker det. Men da kan eg ikkje spille CS. Oppsettet er sånn: Modem -> SWITCH (8 port) SWITCH (8 port) -Kabel til stasjonær -Kabel til trådløs router Kva kan eg gjera for å fikse dette? Endret 6. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Prøvd å koble den bærbare maskinen til nettverket med kabel? Det skjer mye oftere "packet-loss" (eller pakketap; du mister informasjon som sendes fra serveren og derfor blir koblet fra den) med trådløst nett enn med et kablet nettverk. Endret 6. januar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Prøvd å koble den bærbare maskinen til nettverket med kabel? Det skjer mye oftere "packet-loss" (eller pakketap; du mister informasjon som sendes fra serveren og derfor blir koblet fra den) med trådløst nett enn med et kablet nettverk. det går jo selfølgelig men poenget her er at eg skal vere på wow på bærbaren uten å måtte skifte over til kabel og dermed kjøre det på trådlaust. Dette går heilt fint oppe hos ein kompis. Har HEILT samme linje. Og linja skal heller ikkje vere problem da eg har 5200/4000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå