CombatPsycho Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heihei, idag har jeg vært konstant svimmel og litt kvalm,og skjønner ikke helt hva det kan være. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei. hvis ikke dette har vart veldig lenge.. Jeg tror jeg vet hva som feiler deg! Jeg tror faktisk du er syk! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dehydrert? Uansett, drikk mye vann. Kjenner du blir verre må du nesten bare komme deg til legevakten.. Høres ut som du er på vei til å få noe. Lenke til kommentar
Theia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg hadde noe lignende i går. Føltes som jeg hadde vært i slosskamp når jeg våkna opp, dundrende hodepine, svimmel og kjempekvalm. I dag når jeg våkna var jeg i mye bedre form, kanskje det bare er noe som går? Se om du ikke blir bedre til i morra, hvis det varer lengre får du høre med en lege. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Var i helt OK form idag, vet ikke helt hva det kunne vært egentlig. Drakk jo ikke noe lite den dagen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå