mfjellheim Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 som topic sier er det noen som driver med det her? driver med det selv skal få lagt opp noen bilder av sykkeln Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bumper litt her jeg Driver med det litt selv. Skal se om jeg får slengt opp noen bilder etterhvert Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Driver med det jeg også! Vil anbefale utfor.com, som er et forum dedikert til DJ/Freeride/Downhill. Skal sjå til å legge opp noen bilder av sykkelen min og snart! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 holder litt på med det, ikke så ekstremt kan liksom ta enkle dropper og grei nok bunny jump. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Var på Ostereidet (en plass utenfor Bergen) i dag. Skal få se å lagt ut bilde av sykkelen min. Jeg skal også lage sykkelfilm i et prosjekt på skolen, og her har dere en liten smakebit. Se filmen hos Youtube Skal få bedre kamera og syklenivå. Blir sikkert andre som sykler i den andre filmen jeg lager. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Slenger meg med.. Har en Kona Stinky 07. Er ikke spess god på sykkelen, tar greie wheelies og håper på lykken innen Manuals, vi får se NB: ikke min sykkel, bare fant bilde av en lik en Endret 26. mai 2008 av Applebee Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Tøft. Har blant annet en stinky selv. 2005 modell med noen modifikasjoner. Dere får unnskylde rotet edit: Har en slik ..og en slik også Gammelt bilde, men har fått montert på krank og nytt forhjul (samme som bak) Endret 27. mai 2008 av raid2 Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg maa nesten spoerre. Bruker dere de syklene vis dere sykler til og fra skole/jobb/butikk etc.? Husker flere som gjorde det naar jeg gikk i 10. klasse, saa utrolig dumt ut. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg sykler den opp til skolebussen min, men det er bare ca. 200m. Bor i en liten bygd, så tror ikke det er så mange som ser at jeg sykler den kl. 07.40 om morningen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg maa nesten spoerre. Bruker dere de syklene vis dere sykler til og fra skole/jobb/butikk etc.? Husker flere som gjorde det naar jeg gikk i 10. klasse, saa utrolig dumt ut. Nja, sykler noen ganger til butikken hvis jeg allerede er ute å sykler, noe som ser fantastisk dumt ut fordi jeg tar med sykkelen inn, siden jeg ikke tør å låse den utenfor Forresten, noen som skal på FFF (Frognerseteren Freeride Festival)? Oppmøte på Blindern klokken 18 i morgen (fredag). Mer info på Freeridenorway.com Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tenkte å kjøpe meg ein brukt freerdesykkel til å herje nedover fjellet med. Er det Kona som er the shizz til sånt? Er nokre av dei som ligg på Finn til under 5k noko tess? Har ikkje så store krav anna enn at den må tåle juling og vere relativt lett. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du må nok høyere opp i pris om du skal ha downhillsykkel. Og siden du bor i Bergen så kan du jo ta turen innom sykkelbutikken ved siden av togstasjonen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ein får jo brukte Kona Scrap til rundt 5 blanke. Burde ikkje den duge? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er vel kanskje ikke helt det du leter etter om du skal sykle downhill. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Mykje alvorleg downhill blir det nok ikkje. Vil berre ha ein sykkel som tåler å bli herja med. =/ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Veldig lite nytt til 5000 med mindre du importerer. Men hvis du er heldig, så kanskje du finner noe på diverse bruktmarkeder. Ta en titt på kjøp og salg delen på forumet til Utfor for eksempel. Denne f.eks, er en temmelig feit sykkel for penga. Eller denne. Usikker på om den fortsatt er til salgs, men det er vel bare å spørre.. Denne er ganske god. Og denne er grei. Og denne. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Sykler Dirt og street, herjer kanskje smått utfor om jeg har dekka til det akkurat der og da: p Legger ved et bilde av sykkelen, blir trolig å bytte ramme snart, og krank SKAL jeg kjøpe så fort som bare mulig! Endret 13. juni 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå