Gå til innhold

Dirt/street og freeride sykling

mfjellheim

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Slenger meg med..

Har en Kona Stinky 07.

Er ikke spess god på sykkelen, tar greie wheelies og håper på lykken innen Manuals, vi får se :)

imagesstinky07.jpg

NB: ikke min sykkel, bare fant bilde av en lik en :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Tøft. Har blant annet en stinky selv. 2005 modell med noen modifikasjoner.

post-56083-1211905445_thumb.png

Dere får unnskylde rotet :p

edit:

Har en slik

post-56083-1211905934_thumb.jpg

..og en slik også

post-56083-1211906048_thumb.jpg

Gammelt bilde, men har fått montert på krank og nytt forhjul (samme som bak) :)

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Jeg maa nesten spoerre. Bruker dere de syklene vis dere sykler til og fra skole/jobb/butikk etc.? Husker flere som gjorde det naar jeg gikk i 10. klasse, saa utrolig dumt ut.

Nja, sykler noen ganger til butikken hvis jeg allerede er ute å sykler, noe som ser fantastisk dumt ut fordi jeg tar med sykkelen inn, siden jeg ikke tør å låse den utenfor :p

Forresten, noen som skal på FFF (Frognerseteren Freeride Festival)? Oppmøte på Blindern klokken 18 i morgen (fredag). Mer info på Freeridenorway.com ;)

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg ein brukt freerdesykkel til å herje nedover fjellet med. Er det Kona som er the shizz til sånt? Er nokre av dei som ligg på Finn til under 5k noko tess? Har ikkje så store krav anna enn at den må tåle juling og vere relativt lett.

Lenke til kommentar

Veldig lite nytt til 5000 med mindre du importerer. Men hvis du er heldig, så kanskje du finner noe på diverse bruktmarkeder. Ta en titt på kjøp og salg delen på forumet til Utfor for eksempel.

Denne f.eks, er en temmelig feit sykkel for penga.

Eller denne. Usikker på om den fortsatt er til salgs, men det er vel bare å spørre..

Denne er ganske god.

Og denne er grei.

Og denne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sykler Dirt og street, herjer kanskje smått utfor om jeg har dekka til det akkurat der og da: p

Legger ved et bilde av sykkelen, blir trolig å bytte ramme snart, og krank SKAL jeg kjøpe så fort som bare mulig!

post-120702-1213396554_thumb.jpg

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...