Fredrik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! Har fått meg en E39, og er så heldig at jeg har både kassettspiller og en CD-skifter. Er ute etter å bytte ut originalspilleren med en enkel-DIN-spiller, og trenger følgelig et adapter fra den originale BMW-enheten. Problemet er vel egentlig at de fleste adaptre har spilleren plassert såpass høyt at man ikke får lukket igjen dekselet over kassettdelen, eventuelt CD-delen for de som har sånn luksus. Noen som vet om noen? Mener å huske Transmedia solgte noen, men er i grunn ikke interessert i å handle derfra, og den kostet også nært opptil 1000,-. Det er for øyeblikket ikke aktuelt å investere i en business-spiller, for de som vil foreslå det. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noe slikt du er ute etter? ACV BMW radioadapter 5 serie (e39) 12/95 > ACV BMW radioadapter 5 serie (e39) 12/95 > u/computer Tror dessverre jeg ikke helt skjønte problemet ditt, men mener du adapterene ikke passer til standardspilleren i en bmw? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Joda, de passer, men som du ser på bildet, så er selve "hullet" til spilleren plassert i den øvre delen av adapteret, og ved å montere en spiller der får man ikke lukket igjen en klaff som er integrert i bilen, som dekker over den originale kassettspillerdelen Kan se et eksempel her. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Han tenker på den fakewood luka over spilleren. Merket med rødt på bilde. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Helt korrekt. Bortsett fra at jeg ikke har falskt tre, for det er stygge greier. Her er transmedia sin, men til 995,- er det uaktuelt. Absurd pris... Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Helt korrekt. Bortsett fra at jeg ikke har falskt tre, for det er stygge greier. Her er transmedia sin, men til 995,- er det uaktuelt. Absurd pris... http://www.webhotell-spesialisten.no/trans...duct/pma064.gif Så falsk ut på bilde men er jo ikke sikkert at det er din bil Var litt ekstrem pris ja. Du kan jo ta en blokk med noe tre og forme selv. tar tid men koster ikke en høvding. Vet ikke hvor de har tilsvarende. Ellers er det jo flere som kan med glassfiber etc og flere som har bmw her på forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Kan jo støpe den selv, og trekke i vinyl/skinn, men det har jeg ikke kunnskaper eller tid til. Skjønner ikke helt hvorfor det er så vanlig at spilleren ligger høyt. Kan nesten virke som om det er en enkel grunn til det, som f.eks at det er problematisk å få inn spilleren om den er lavt plassert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå