aUrrang Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei, jeg har fått et problem med miccen min. Når jeg sitter på VT (Ventrilo) med cs clanen min tar miccen opp det de sier i tillegg til det jeg sier, altså når jeg snakker hører de både meg og seg selv, da blir det bare masse rot med ord og i tillegg en helt syk bakrundstøy. Jeg vet dette er utrolig dårlig forklart, får skylde på at jeg faktisk ikke har peiling på hva som er galt. Hvis noen har noen tips til ting jeg kan prøve eller eventuelt kan poste bilder av sine instillinger i setup på VT hadde det vært fint. Ingen tips er for dumme - mvh. Anders til admin: hvis det noe galt med emnetittelen (har fått kommentarer på det før) så venneligst hjelp meg og kom med et forslag til bedre , ikke steng tråden. Hadde problemer med å finne ut hva jeg skulle kalle tråden, da jeg ikke aner hva som er problemet. Endret 11. januar 2008 av aUrrang Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du har på en instilling som heter noe àla "record what i hear" eller noe. Hvilke lyddrivere har du? Er bare å rote litt inn i programmet, så skal du finne en måte å deaktivere det på. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet bare hvordan man fjerner det fra Creative sine instillinger. Bare gå på control panel > Sound and audio devices > Audio > Sound Recording > Volume Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da har jeg rydda litt, og så prøver vi igjen . Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) hmm, fikk maskinen til å søke etter nye drivere men da ble bare alt verre, og når jeg restartet pcen hadde jeg ikke engang lyd :S Først kom jeg frem til at lydkortet måtte hete Realtek AC97 Audio, men så kikket jeg inn i pcen og fant ut at lydkortet er integrert i hovedkortet... Prøver nå å finne ut hva hovedkortet heter edit: legger med et bilde jeg (trykk på det for å vise i stor størrelse) regner med at de fleste ser hva som står men uansett, det står: Denne enheten kan ikke starte (Kode 10) Endret 6. januar 2008 av aUrrang Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har funnet ut at hoverkortet heter Gigabyte GA-8sgxl. Har googlet etter drivere til det (lyddrivere) men finner bare tyske siden, noen som kan hjelpe? Endret 7. januar 2008 av aUrrang Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 har du webcam med mic? Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) nope, headset med mic, trenger lyddriver :S Okei, da var problemet løst. Jeg fant de nye driverne, da virket alt helt fint:) Takk for hjelpen! Endret 11. januar 2008 av aUrrang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå