CCola Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg skal kjøpe meg plasma i midten av februar, og jeg har satt meg ut Panasonic 42" Plasma-TV TH-42PV70E som ett verdig offer. Jeg leste derimot på enn eller annen plass at det hadde kommet ett bedre plasma fra panasonic ut, og det var Panasonic 42" Plasma-TV TH-42PX70. Men, når jeg ser på prisene på begge, ser jeg ingen forskjeller. Så jeg lurer på.. Hva ER forskjellen mellom disse to? PX og PV. Og hva burde jeg kjøpe? Jeg ser omtrent film hele tiden, og spiller litt X360. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 leste at forskjellen var digital tuner på den ene trur det var x jeg som hadde det.. men det er mpeg2 som ikke brukes i norge.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 leste at forskjellen var digital tuner på den ene trur det var x jeg som hadde det.. men det er mpeg2 som ikke brukes i norge.. Ergo, jeg burde gå for PV? Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da er det vel bare å gå for den billigste, ettersom det ikke er noen forskjell på dem (for oss i norge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå