Tjaldr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Jeg lurer bare på om det er noen som kan fortelle meg hvem som har skrevet "Kampen". Takker for gode svar : ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er ikke det Valfar? Tror nok det. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noe Valfar ikke har gjort i Windir? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noe Valfar ikke har gjort i Windir? Blitt kristen, antar jeg. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nja, delvis rett. Han ble nok ikke kristen under tiden i Windir, men om du tror han var satanst/"anti-kristen" e.l tar du feil. Vil faktisk tro Valfar var "kulturelt kristen", men har ingen kilder på det. Han brukte jo også melodier fra salmer osv. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nja, delvis rett. Han ble nok ikke kristen under tiden i Windir, men om du tror han var satanst/"anti-kristen" e.l tar du feil. Vil faktisk tro Valfar var "kulturelt kristen", men har ingen kilder på det.Han brukte jo også melodier fra salmer osv. Skal legge korta på bordet her og ærlig innrømmet at det var ment som en spøk, og at jeg overhodet ikke har den fjerneste anelse om hvilket(n) livssyn/religion Valfar tilhører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå