keeryNor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hei jeg har spilt Call of Duty 4 på internett ca. 3 dager men når jeg skal joine kommer det Unable to join game session. noen som vet hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 ingen som vet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Flyttes til Microsoft etter ønske fra trådstarter. Endret 7. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Regner med at du spiller på X360. har du prøvd å test på andre spill on du har problem? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det har vært store problemer med Live de siste ukene siden litt før jul. Get used to it. Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Xbox Live har STORE problemer pga. det gode julesalget. Ganske enkelt forklart er at det er for mange som spiller online og da krasjer vel noe.. Kjipt er det når man faktisk har betalt 500kr for 1år med Xbox Live. De har tenkt å gi vekk ett Arcade spill, men synes ikke dette er godt nok. De kan heller lage noen ekstra brett/tilleggs greier til spill :-) Når jeg skulle ta meg en runde COD:4 i ste så sto det at det var 0/0 online i spillet. Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er snakk om at det skal komme en Xbox360 patch til COD4... dette vil kanskje løse problemet... Men Xbox Live sliter ja.... "tatt seg vann over hodet" Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det hadde vært fint. Håper den patchen kan fikse slik at det er en mode som ikke har med helikoter og slike ting, ingen radar osv.. Hadde vært bra. 5 kills for air-strike og 7 kills for helikopter er litt for enkelt av og til. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eg får bare joinet noen modes eg :S og om kvellden er det umulig og joine noe som helst. håper det fikses snarest! Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det hadde vært fint. Håper den patchen kan fikse slik at det er en mode som ikke har med helikoter og slike ting, ingen radar osv.. Hadde vært bra. 5 kills for air-strike og 7 kills for helikopter er litt for enkelt av og til. spill oldscool free for all eller hardcore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå