Dragen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Før jul så ga jeg en film til Seattle Childrens Hospital gjennom Child's Play Charity. Følte meg ganske god etter dette, og forventet ikke noe fra de. Men i dag så fikk jeg takkebrev fra Children's Hospital Foundation. Sånn liten ting har gjort hele helga utrolig mye bedre! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer, det er alltid fint med slike donasjoner Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor kan man donere slikt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, lurer også litt på hva det her er for noe rart no? Det eneste "gode" jeg har gjort i det siste er å melde meg inn i Amnesty, men vil gjøre noe mer. =) Ja, lurer også litt på hva det her er for noe rart no? Det eneste "gode" jeg har gjort i det siste er å melde meg inn i Amnesty, men vil gjøre noe mer. =) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 http://childsplaycharity.com/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) GRATULERER Endret 8. januar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan jeg donere et nyre? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Donerer min medfølelse. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer! Dette må da føles utrolig bra =) Hvilken film var det? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Den er så dårlig at jeg ikke vil si det. Men Vin Diesel spiller i den... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Operasjon Barnevakt..? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 tenkte det samme =P men de ble sikkert glad for den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå