kjonix Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har hørt at jeg kan bruke min T68 som fjernkontroll til Windows Mediaplayer hvis jeg har et hovedkort med bluetooth eller annen bluetooth modul koblet til pc'en. Stemmer dette? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jepp!! Dette er en tøff funksjon som du kan bruke med en t68. Du kan bruke joysticken til å styre musepekeren på maskinen og det finnes mange hurtigtaster til forskjellige programmer, som office- pakka og winamp. Måten du gjør dette på er at du laster ned PCcontrol fra http://www.christersson.org og installerer denne. Deretter setter du opp en serial klient til bluetooth på mobilen din med det programmet som fulgte med hovedkortet. Du setter da en virtuell com- port til bluetooth på telefonen din. Når du har gjort dette, er det bare å starte programmet og velge com-porten du har satt opp og trykke connect. du får da opp en meny på telefonen. Godta dette. Nå kan du gå inn på kommunikasjon --> tilbehør og der er det en meny som heter pc control. det ligger litt donumentasjon i programmet, så vidt jeg husker. Lykke til! Lenke til kommentar
kjonix Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Det fungerte fantastisk med et "MSI pc2pc Bluetooth Transceiving Key". Det beste er at jeg får opp playlisten i winamp i telefondisplayet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå