jatta Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor får jeg kjøpt mikrofon til playstation 3, noen anbefalinger? Selger ikke Sony mikrofon + headset sånn som xbox har? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor får jeg kjøpt mikrofon til playstation 3, noen anbefalinger?Selger ikke Sony mikrofon + headset sånn som xbox har? Du kan jo kjøpe bluetooth headset lik det som fulgte med Warhawk. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan bruke alle slags Bluetooth headset du kan finne F.eks hvis du har en til mobilen eller noe lignende vil den fungere ypperlig med Ps3. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Mikrofon da, følger det med headsetet til det som er med Warhawk. Hører du foresten bare andre prate i headsetet? eller hører du lyd fra spillet også? Endret 5. januar 2008 av jatta Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Mikrofon da, følger det med headsetet til det som er med Warhawk.Hører du foresten bare andre prate i headsetet? eller hører du lyd fra spillet også? Det kan du stille innpå. Høre lyden fra andre på tven eller i hodetelefonene. Du hører ikke ingame-lyd i hodetelefonene. Endret 5. januar 2008 av Xabi2k Lenke til kommentar
jatta Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Flott. Takk for svar Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 OBS: Ikke alle fungerer, men her har du en liste: http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=898874 Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg anskaffet meg nylig dette, og er fornøyd med det. Kvalitet til en overkommelig pris. Endret 6. januar 2008 av virulence Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Kaster meg på her! Skulle gjerne hatt et greit headsett, med mic. Bluetooth eller USB, det går for det samme... Endret 6. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jeg er i allefall strålende fornøyd med jabra bt135 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) jeg er i allefall strålende fornøyd med jabra bt135 Ikke jeg, kan hverken høre lyd eller snakke i det, og ja, jeg har satte det som output og input audio. Når jeg går på stemmeskiftingsinnstillingen hører jeg meg selv i headsettet og det ser ut til at Ps3-en registrerer lyden, men i Warhawk og Cod4 hører jeg bare de som snakker via lyden på TV-en. Noen som kan hjelpe? Endret 6. januar 2008 av Mokko Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 prøve å slå den på når du starter i et nytt game! på warhawk er det ikke alle spill som støtter stemme heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå