mutras Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hello reinstallerte. Men nå når jeg starter windows må jeg velge mellom 2 XPer. Den første funker men det gjør ikke den andre. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Eller om det går ant å få den til å velge den første Winxp automatisk? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hello reinstallerte. Men nå når jeg starter windows må jeg velge mellom 2 XPer.Den første funker men det gjør ikke den andre. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Eller om det går ant å få den til å velge den første Winxp automatisk? Jeg er ikke sikker på hvordan du skal få bort den som ikke virker, men jeg veit hvordan du kan slippe å velge. Gå inn på Kontrollpanel --> System --> Avansert --> Oppstart og Gjenoppretting --> Deretter kommer det opp en vindu hvor du kan velge hvilket OS som skal starte. Lenke til kommentar
haades Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) sjekk fila som heter boot.ini på C:\ rota, du må sikkert trykke på "Hide protected operating system files" så du kan se de filene, dette gjør du på Tools > Folder Options > View i explorer så bare fjerner du den ene Endret 5. januar 2008 av haades Lenke til kommentar
mutras Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk. Dere sparte meg for den tiden det tar å reinstallere + alt av spell jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå