twinsen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg lurer på hvordan man kan brenne en .BIN fil? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bruk Nero Innstaler programmet - gå på fil -> burn image og velg que fila som ofte følger med en bin fil. hvis ikke bruk ISO Buster el.l for å ekstrakte innholdet i bin fila.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Burnatonce, CDRWin, CloneCD, Alcohol 120% +++ Mange valg! Lenke til kommentar
Zteff Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ... men Nero er best. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg liker CDRWin best, det er et lite og greit program. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg liker CDRWin best, det er et lite og greit program. Sant Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hvis det skal gå greit og enkelt håper jeg at du har en cue-fil. hvis du har det så bruker du for eksempel nero velger brenn image og velger cue-filen som selvsagt ligger sammen med bin-filen Edit: eller bruke Daemon tools som han under sier... da trenger du ikke å brenne cd'en i det hele tatt... Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 En annen ting du kan gjøre er å laste ned et program som heter Daemon Tools. http://www.daemon-tools.net/daemon_tools.htm Dette program gjør at du kan kjøre .bin filer selv når de forsatt ligger på harddisken din. Du kan deretter bare ta en direkte cdkopi Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 En annen ting du kan gjøre er å laste ned et program som heter Daemon Tools. http://www.daemon-tools.net/daemon_tools.htm Dette program gjør at du kan kjøre .bin filer selv når de forsatt ligger på harddisken din. Du kan deretter bare ta en direkte cdkopi eller ikke brenne den i det hele tatt :wink: kan jo bare simulere filen og spille... spesielt greit nå det bare dreier seg om en cd Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jepp vet det. Har ikke brent en cd på over 2 måneder. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 vel jeg må brenne en kopi uannsett jeg da... bare sånn for å være på den sikkre siden har IBM disk.... Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 det ville jeg ha gjort også. Dessverre har akkurat brenneren min gått føyken. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 vel jeg må brenne en kopi uannsett jeg da... bare sånn for å være på den sikkre siden har IBM disk.... Fy! IBM disker er fin-fine har hatt min 13gig ibm deskstar i snart 3 år, knirkefritt! Nå står den som secondary da, og tar vare på mp3 samlinga mi Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jaja men det er en av de gamle harddiskene. De var gode, men de nyeste er ikke akkurat av topp kvalitiet i min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå