Even92 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg Guitar Hero 3 på PS2. En venn av meg har Guitar Hero 2. Jeg lurte på om han kunne bruke hans Gitar ilag med meg og min gitar på Guitar hero 3 på multiplayer?? Blei litt dårlig formulert.. Altså: Virker Guitar Hero 2 gitarer på Guitar Hero 3, og kan en av begge gitarer spele multiplayer mot hverandre?? Takk for svar! Endret 5. januar 2008 av Even92 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg Guitar Hero 3 på PS2. En venn av meg har Guitar Hero 2. Jeg lurte på om han kunne bruke hans Gitar ilag med meg og min gitar på Guitar hero 3 på multiplayer?? Blei litt dårlig formulert.. Altså: Virker Guitar Hero 2 gitarer på Guitar Hero 3 ?? Takk for svar! Jeg trodde det Skal selv kjøpe Guitar Hero 2 til 360 med gitar og kjøpe GH 3 uten gitar men dette gjelder 360 så jeg trodde det skal gå på PS2 og da håper det jeg gjør att det funker å bruke GH2 sin gitar på GH 3, eller så blir det litt teit Endret 5. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 heiJeg har kjøpt meg Guitar Hero 3 på PS2. En venn av meg har Guitar Hero 2. Jeg lurte på om han kunne bruke hans Gitar ilag med meg og min gitar på Guitar hero 3 på multiplayer?? Blei litt dårlig formulert.. Altså: Virker Guitar Hero 2 gitarer på Guitar Hero 3 ?? Takk for svar! På Guitar Hero 3 kan du bruke Guitar Hero 2 gitaren ja. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg bruker det selv, så ja ;D Lenke til kommentar
Even92 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for svar! Da er problemet løyst Gleder meg til gitarduell Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jepp, det fungerer strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå