Lintvedt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har et problem med min lcd-skjerm. En dag jeg satt på PC-en ble plutselig skjermen veldig lys. Det var som om lysstyrken/brightness ble satt veldig høyt (Noe som seff ikke er tilfellet). Noen som har en anelse om hva som er feil? Har prøvd å slå den på flere ganger i ettertid, men fortsatt lys som solen. Skjermen er av typen Benq Fp"(ettellerannet)"+ 19". Takker for svar! Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som vet noe om hva dette kan være? Endret 15. januar 2008 av -Xc4- Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vet ikke hvorfor det skjedde, men du kan prøve å laste ned PowerStrip. Dette er et program som enkelt lar deg justere hvor mørk/lys du vil ha skjermen. Du bare starter programmet, holder inne Ctrl og Alt knappene for så å holde inne - eller +. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg vet ikke hvorfor det skjedde, men du kan prøve å laste ned PowerStrip. Dette er et program som enkelt lar deg justere hvor mørk/lys du vil ha skjermen. Du bare starter programmet, holder inne Ctrl og Alt knappene for så å holde inne - eller +. Det hjalp ikke :/ Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Har du prøvd å stille på innstillingene til skjermen? Hav står brightness og gamma på? Endret 16. januar 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Har prøvd å stille på alt mulig ja. Ingenting som hjelper i stor grad. En kamerat trodde kanskje det var noe inni der som fikk for mye spenning eller noe :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå