gotdotnet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Jeg har hørt at Apple selger Mac datamaskiner med Intel prosessorer. Noen jeg kjenner sier at det de Apple maskinene med Intel prosessor kan kjøre Windows bedre enn vanlig datamaskiner... Noen som vet om dette stemmer? Er det trygt å kjøpe en Mac for så å installere Vista på den? Jeg tror det at det er lagt inn et hack på Mac maskinene som hindrer Vista å kjøre... Antar at Apple ikke ville likt at konkurrentens OS blir kjørt på et produkt laget av dem selv.. Apple vil jo tjene penger.. Noen som har noen vet noe om dette? noen som har prøvd å installere og kjøre Vista på en Mac? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Noen jeg kjenner sier at det de Apple maskinene med Intel prosessor kan kjøre Windows bedre enn vanlig datamaskiner... Noen som vet om dette stemmer?Det er bare tull, en vanlig, generisk PC med like spesifikasjoner vil kjøre Windows akkurat like bra. Er det trygt å kjøpe en Mac for så å installere Vista på den? Jeg tror det at det er lagt inn et hack på Mac maskinene som hindrer Vista å kjøre... Antar at Apple ikke ville likt at konkurrentens OS blir kjørt på et produkt laget av dem selv.. Apple vil jo tjene penger..Apple har sluppet et program som gjør Windows-installasjonen på Mac lettere. De tjener jo penger uansett - du har jo allerede betalt for mye for generisk hardware pakket inn i et fint kabinett. Endret 5. januar 2008 av haalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå