Spirre Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) sitter å formaterer en laptop her for en kamerat. men jeg finner ikke systemdriveren til denne laptopen på asus sine sider. har funnet alle de andre driverne. kan noen hjelpe? Endret 29. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 vet det er litt tidlig å bumpe tråden, men maskina blir henta i dag så jeg har ikke så lang tid på meg. desom noen lurer så er system driver det samme som chipsett eller hovedkort driver. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 har fremdeles ikke klart å funnet noen driver til chipsett/system til denne laptopen. er det noen som kan bidra? Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 har fremdeles ikke klart å funnet noen driver til chipsett/system til denne laptopen. er det noen som kan bidra? Har orginal skiva til en Asus A6U liggende hvis d er til hjelp? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) takk for tilbakemelding, men jeg hadde installert system drivere allerede. den som sto på lista som system device viste seg å være en snedig kamuflert kortleser men av en merkelig grunn så nekter usb 2.0 driverne å installere seg. de pleier jo å fikse seg selv via oppdater driver via internett, men ikke nå. ikke funka det å gå igjennom CD-en heller, samt at jeg la inn sp2 to ganger uten hell. Endret 29. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 takk for tilbakemelding, men jeg hadde installert system drivere allerede. den som sto på lista som system device viste seg å være en snedig kamuflert kortleser men av en merkelig grunn så nekter usb 2.0 driverne å installere seg. de pleier jo å fikse seg selv via oppdater driver via internett, men ikke nå. ikke funka det å gå igjennom CD-en heller, samt at jeg la inn sp2 to ganger uten hell. Har aldri dratt format på denna laptopen siden den kommer med recovery cd...(MYE ENKLERE for en lat jævel som meg =) og alt har fungert smertefritt rett fra recovery CD-en de gangene jeg har gjort det,,, ca 5 ganger på ca 2 år. Men regner med at du enten trenger xp pro eller har gjort d kunstykke å slette recovery partisjonen siden du gjør det old school ? men lykke til Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 jeg har pleid å styre unna recovery fordi det installerer en hel del ting som er unødvendige for de fleste jeg kjenner. men det er ikke første gang jeg har formatert den slik og jeg mener bestemt at jeg fikk installert usb driverne sist gang. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 jeg velger å bumpe tråden for nå gjør jeg et nytt forsøk på å installere usb driverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå