Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det ikkje ein fordel at gitaren ikkje rister når du f.eks. skal ta eit vanskeleg ho/po-parti? Lydane når ein bommar er jo eit stort poeng, fekk nokre latteranfall seint på kveld i jula når brødrene mine spelte og bomma her og der. Spesielt på One, starten av låta er kun gitarplunking og det var boink boink boink. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=16473 Vil det si at Blizzard hjelper til med Guitar Hero? Det hadde vært konge, men da hadde det sikkert ikke kommet ut før 2009 + 2-3 utsettelser Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Vi får krysse fingrene å håpe at det kommer fortest mulig Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg synest gh3 va bedre enn 2'ern. Får håpe vi får en 4 er også snart:P Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg håper GH 4 vil inneholde litt mer metal enn serien har hatt hittil. Se for deg å spille Blackwater Park av Opeth.. Det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bare håper at GH4 kommer ut fortest mulig siden jeg har kun spilt 1 uke og er på expert allerede eenten er det bare veldig nerdete eller så er det det er at spillet er lett Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Guitar Hero 4 Kaizers Orchestra hadde vært noe. Hihi, skulle hatt et Guitar Hero med norske sanger ja ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Med mindre det kjem eit GH Metal trur eg ikkje det vil bli så veldig mykje meir, synest det er bra i dag eg. Spelet er jo meint for alle aldersgrupper, hadde vore litt dumt å hatt ein masse metal då. GH Norsk? Nei takk, engelsk ftw! Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg ser også at Call Of Duty 5 er på vei! Det blir mange godbiter fremover. Da blir du nok muligens skuffa. Det er de som laget den elendiger 3'ern som skal lage nr 5. MEn får vel bare vente å se, men jeg er litt skeptisk. Gleder meg selvfølgelig til alle GH spill fremover. Fikk 3'ern i julen og syntes det var ganske artig. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 3ern var litt nedtur. Hey, kult med bedre grafikk og fancy effekter. Men mista feelingen GH2 hadde. Ikke pga sangene, eller no .. bare.. ja. Rytmen er litt ødelagt på noen sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå