Rekeomelett Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Har hørt av en venn at det skal komme et nytt guitar hero hvert år. Fra før av har jeg alltid trodd at Guitar Hero 3 er det siste spillet i serien. Noen som vet konkret om det er et nytt Guitar Hero på vei? -yekcoh Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Selvsagt kommer det nye spill så bra som de selger. Bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Burde bare komme expansion packs via Live fra nå av, med mindre de oppgraderer hardwaren. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trodde det ble sagt i en tråd tidligere att spillselskapet Activision hadde blitt kjøpt opp Og att GH4 skal komme, selv jeg skaffer GH2 med gitar og GH3 uten gitar, så jeg håper på det kommer firer av det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kjøp heller GH3 med gitar og få ein trådlaus! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kjøp heller GH3 med gitar og få ein trådlaus! vanskelig å få tak i gh2 uten gitar. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Guitar hero 4 Guitar hero 4 Aerosmith Guitar hero 4 "ukjent navn" har jeg lest rykter om kommer i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Guitar Hero 4 Kaizers Orchestra hadde vært noe. GH II kom i april i fjor og GH III kom nå nylig så kanskje det er en stund til det kommer et nytt. Et raskt søk på nettet og jeg fant dette: GH IIII confirmed Endret 6. januar 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg ser også at Call Of Duty 5 er på vei! Det blir mange godbiter fremover. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kjøp heller GH3 med gitar og få ein trådlaus! Liker ikke sangene som er i GH3, og jeg finner ingen som selger GH2 løst heller da! Så da må jeg kjøpe GH2 med gitar og GH3 selve spillet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Spel GH3 ei stund så kjem du til å elske låtene, det er veldig mykje bra der. GH2 utan gitar får du på Ebay eller liknande. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men Gh2 var et bedre spill spør du meg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, for all del, det er smak og behag ut frå musikksmak. Eg har berre registrert mange som har prøvd GH3 på easy etter å ha fullført GH2 og lagt det vekk pga. dårlege låter. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Guitar Hero skal melkes for PENGA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Samme for meg, det er knallartig og eit spel som det kjem litt godt ut av. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, for all del, det er smak og behag ut frå musikksmak. Eg har berre registrert mange som har prøvd GH3 på easy etter å ha fullført GH2 og lagt det vekk pga. dårlege låter. Jeg tenkte ikke på musikken. Syns den er ok i 3`ern også. Men tror nok jeg foretrekker GH2 der også. Det jeg tenkte på var selve spillingen. Fikk bedre "spill-følelse" i GH2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer sikkert GH 4,5,6,7,8,9 også. Så lenge de finner låter nok. Du ser jo hvor mange Singstars som er kommet. Det eneste nye i dem er nye låter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, for all del, det er smak og behag ut frå musikksmak. Eg har berre registrert mange som har prøvd GH3 på easy etter å ha fullført GH2 og lagt det vekk pga. dårlege låter. Jeg tenkte ikke på musikken. Syns den er ok i 3`ern også. Men tror nok jeg foretrekker GH2 der også. Det jeg tenkte på var selve spillingen. Fikk bedre "spill-følelse" i GH2. Er det ikkje same prinsippet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det ikkje same prinsippet? Nop, brettet rister ikke engang når man tar starpower på 3ern, også viss man bommer kan man fortsatt høre gitaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå