prelud1 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 heisann! Det hele startet en dag jeg var ute og kjøre. Plutselig smalt det og cd spillern blekka ut! fikk den ikke på igjen. Dvd skjermen funket som normalt (no signal)! Har btw en Jvs cd/dvs spiller. Helt ny spiller, nettopp satt i. Etter en stund fant jeg ut at sikringen fremme (10amp), var gåen. prøvde og bytte den, men da gnistret det og sikringa smalt! I dag hadde jeg ute alt av det elektriske til anlegget! Og jeg trur jeg fant ut av det! Det var ingen liv i styrestrømmen!:/ (sjekket med måler) Noen som har opplevd det samme? Min teori er jo da, at det ligger noe mot jord som gjør at sikringen smeller hele tiden? Håper noen kan svare som har opplevd det samme, eller vet noe om det! Visst dere lurer så har jeg en Honda prelude 92 mod! spør vist noe er uklart! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 prøv å koble fra spilleren og sett i en sikring og se hva som skjer Lenke til kommentar
prelud1 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 prøv å koble fra spilleren og sett i en sikring og se hva som skjer Har koblet ifra spilleren og prøvd med sikring. Da funker det fint! Men det er med en gang eg kobler til cd spillern at sikringen ryker. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 feil på spilleren, hvis den fungerte en stund først skulle en tro du har koblet alt riktig, men det samme kan skje hvis du kobler feil av + og - ville prøvd å få ny spiller der du kjøpte den (garanti) Lenke til kommentar
prelud1 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 feil på spilleren, hvis den fungerte en stund først skulle en tro du har koblet alt riktig, men det samme kan skje hvis du kobler feil av + og - ville prøvd å få ny spiller der du kjøpte den (garanti) vi har testet en annen spiller (jvs) i min bil, og den funket ikke.. den funket i hannes bil, men ikke i min bil. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 prøv å strekk ny strøm kabel. husk sikring da;) Lenke til kommentar
prelud1 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 styrestrømen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 har aldri opplevd at styrestrømmen smeller sikringer. hadde samme problem med anlegget jeg hadde i golfen. jeg prøvde å strekke en kabel på utsia bilen til spilleren bare for å sjekke om det var problemet. alt fungerte fint da. fant seinere ut at strøm kabelen til spilleren var halveis oppbrent å lå mot jord Lenke til kommentar
prelud1 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 har aldri opplevd at styrestrømmen smeller sikringer.hadde samme problem med anlegget jeg hadde i golfen. jeg prøvde å strekke en kabel på utsia bilen til spilleren bare for å sjekke om det var problemet. alt fungerte fint da. fant seinere ut at strøm kabelen til spilleren var halveis oppbrent å lå mot jord hmm e litt rart dt her:P e nån folk såm får strøm i seg når dm tar på biln min:P hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå