Gå til innhold

Hva er normalt å tjene som webdesigner?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest litt på forumet her nå så tenkte jeg skulle få tatt opp dette, da jeg står med 1/2 jobbtilbud.

Står bare med 3årig VGS(media) akkurat nå, men skal innen 2 år gå videre på skole.

Freelance:

Nå i starten skal jeg jobbe freelance frem til mai, grunnet jeg går skole. Kontakt med firma blir gjennom telefon, og mail, da jeg bor nokså langt unna.

Oppgaver jeg kommer til å få:

- Skissedesign i photoshop o.l.,

- Videreføre skissedesign til xhtml/css, klargjøring til det skal settes inn i cms.

- Litt smått med flash.

Dette er med det første, muligens det blir mer etterhvert.

Fastjobb:

Her blir det da flytting nedover i landet osv. Firmaet står for innkjøp av utstyr og programvare som blir brukt i sammenheng med jobben. Telefon og bredbånd blir betalt av firma, og muligens andre småting.

Jeg kommer stort sett til å få de samme oppgavene som står ovenfor, bare mer ansvar for div. prosjekter. Oppsett av sider til cms vil også skje etterhvert.

Men det jeg da lurer på, er hva jeg kan ta betalt som først og fremst freelancer, men senere i tid fast ansatt. Hva har jeg egentlig krav på?

Her er det mulig å se litt av hva jeg har gjort:

http://www.mediconmedia.no/

Har vært med på større prosjekter, men jeg har da ikke lov til å legge ut det her.

Takk på forhånd!

Endret av medicon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...