ThaDuckMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor fikk jentene pupper? | Fordi vi gutta har noe som henger der og slenger, jentene må da vel være likestillt?| LAGET AV: Meg! *STOLT* LSTS DELUXE! (LSTS = Ler så tissen skrangler) Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg dør av latter.... Jeg sanser en sterk ironi av latter.. kan du være i en all for moden alder? Og jeg foretrekker " foran og etter ditt ord "latter" om du kødder... -.- Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Lattis faktisk. Din snobb. :> Og "gullkornet" er morsomt hvis du er rundt venner. Og hvis dere i tillegg er drita sanseløse/inhalerte valium Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Likestillingsvitser... Håprer dere ser hva som har skjedd med Norge! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 den var det værste vitsen jeg har hørt i hele mitt 16 år lange liv -.- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 «Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.» Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg