Gå til innhold

Kontor PC, ca 3k, greit oppsett?

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg har aldri bygget en pc før, men vil gjerne prøve! Derfor har jeg satt opp en handlevogn til ca 3 k.

Hvis det går bra, så er idèen at pcen skal bli solgt! Gjerne med fortjeneste(hvor mye kan jeg ta?)

Passer alt sammen i denne handlevognen?Billig box---------------> Bra navn, ikke sant^^

Hilsen WASD

Endret av wasd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen!

Jeg har aldri bygget en pc før, men vil gjerne prøve! Derfor har jeg satt opp en handlevogn til ca 3 k.

Hvis det går bra, så er idèen at pcen skal bli solgt! Gjerne med fortjeneste(hvor mye kan jeg ta?)

Passer alt sammen i denne handlevognen?Billig box---------------> Bra navn, ikke sant^^

Hilsen WASD

Hei, husk at de prisene der baserer seg på "lavest hos hver nettbutikk", som betyr at du vil få betydelige fraktomkostninger i tillegg :-)

Lenke til kommentar
Hei igjen!

Hilsen WASD

Hei, husk at de prisene der baserer seg på "lavest hos hver nettbutikk", som betyr at du vil få betydelige fraktomkostninger i tillegg :-)

i tillegg til at frakt som sagt kommer til å koste ganske mye ekstra tror jeg det vil bli vanskelig å selge pc med fortjeneste, da det generelt er få som kjøper dem brukt eller ikke brukt (følger ikke med garanti osv) . Mulig du har noen bekjente du kunne solgt den til?

Lenke til kommentar

Men Amentio ar jo alle vare til ca 3300 så med frakt blir det kanskje 3500..? Men i hvertfall når det gjelder å få solgt pcen. Det er jo mange idioter der ute :p så på finn kan jeg jo kanskje få solgt den for rundt 4000-4500....

Men alt passer sammen eller...?

Lenke til kommentar
Men Amentio ar jo alle vare til ca 3300 så med frakt blir det kanskje 3500..? Men i hvertfall når det gjelder å få solgt pcen. Det er jo mange idioter der ute :p så på finn kan jeg jo kanskje få solgt den for rundt 4000-4500....

Men alt passer sammen eller...?

Er folk idioter fordi de betaler deg 500kr for å bygge dem en pc? Syntes da ikke det var så ille pris..

Men nei, det passer ikke sammen, prøv igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...