DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen danset på bordet gitt... Som du vet om. De skulle bare visst hva som skjedde etter vi dro for oss selv Vil jeg egentlig vite det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De skulle bare visst hva som skjedde etter vi dro for oss selv Damn right. "OH MØLLERS ER SÅ KULT!" Vedder på at de ikke dansa på bordet til metal der nei... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De skulle bare visst hva som skjedde etter vi dro for oss selv Damn right. "OH MØLLERS ER SÅ KULT!" Vedder på at de ikke dansa på bordet til metal der nei... Heller "Bli med på møllers, billig øl er kos". Men neida, noen ville leke retards =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Men neida, noen ville leke retards =D We did good. Edit: =D Endret 7. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Heller "Bli med på møllers, billig øl er kos". Men neida, noen ville leke retards =D Jeg gikk ikke på den... Er jeg unormal? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det var bare en ting ved treffet jeg må påpeke kunne vært gjort annerledes. Barnebordet skulle fått ballonger før voksenbordet, ikke etter. Naha. Var nå strengt tatt Ida og Ida som fiksa ballonger. Da skal Ida og Ida få først Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vedder på at de ikke dansa på bordet til metal der nei...Jeg burde ha vært med dere. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Flytter denne til Sosialt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Flytter denne til Sosialt. Hvor lenge har du hatt lyst til å kunne si det der? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://images.jupiterimages.com/common/det...39/23353958.jpg Dette er ilpostino på dansetur. Ojeee Neste gang blir det deg og meg, Hylo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kom meg aldri til det treffet jeg Gjett hvem som gleder seg til neste gang Tomatulf? Huh? Kanskje. Hvis Ilpostino deler ut lapdances eller Jarmo kommer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skummelt, jeg har sett sånn 2 personer ved det bordet der IRL mange ganger, og er usikker på en annen person. Nå veit jeg hvem jeg skal følge etter vertfall Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mulig jeg kommer nestegang, på begge måter! HARR HARR! Ilpostino ser ut som en hyggelig fyr! Og hylo er soet som vanlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Huh? Kanskje. Hvis Ilpostino deler ut lapdances eller Jarmo kommer. innerst inne tror jeg du vet at jeg gledelig gir deg en lapdance. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje jeg kan ta turen til Oslo neste gang og joine. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje jeg kan ta turen til Oslo neste gang og joine. Ja, også overnatter du hos meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje jeg kan ta turen til Oslo neste gang og joine. Ja, også overnatter du hos meg Eller hos Eivind og Ida som faktisk bor i Oslo og som tillater meg å drikke meg flaut full. Tror din mor hadde blitt småsur om jeg kom full hjem Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Huh? Kanskje. Hvis Ilpostino deler ut lapdances eller Jarmo kommer. Har Jarmo noen gang kommet på et møte? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Huh? Kanskje. Hvis Ilpostino deler ut lapdances eller Jarmo kommer. Har Jarmo noen gang kommet på et møte? Tror ikke det, men jeg hilste på han på HW-LAN. Trivelig fyr. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror ikke det, men jeg hilste på han på HW-LAN. Trivelig fyr. Hahahaha. Ja. Det husker jeg og! Likanes kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå