Intimvask Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 You know. If it looks like a duck, sounds like a duck and walks like a duck... It probably is a duck. Haha! Greit, jeg er retarded Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 You know. If it looks like a duck, sounds like a duck and walks like a duck... It probably is a duck. Haha! Greit, jeg er retarded Trøst deg med at det er mange andre tards (LES: SO-gjengen) som er glad i deg allikevel Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er da vi gla i de fleste, Eplefe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det var bare en ting ved treffet jeg må påpeke kunne vært gjort annerledes. Barnebordet skulle fått ballonger før voksenbordet, ikke etter. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og jeg fikk ikke ballong oO Jeg venter på pm fra deg Olum, sånn btw. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor ser jeg retarded ut på alle bildene som ble tatt av meg? God dammit Du er heit, Stian. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Her er et par bilder fra min kant óg: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 og 9. Om noen vil ha et bilde av Hylo der man kan zoom-e inn på nesehårene hans så si ifra ;----) edit: I-Da'H er sjefen Endret 6. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du er en real rasstut, du vet det? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Burde det ikke bli arrangert et nytt treff i Bergen og snart? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du er en real rasstut, du vet det? Jeg er da fullstendig klar over det. Må jeg fjerne bildet av deg og? :---( Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg er da fullstendig klar over det. Må jeg fjerne bildet av deg og? :---( Hylo er hunk. Men jeg var helt ærlig redd jeg skulle bli dynket i snøen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 clvn, det der (6) er det heiteste bildet jeg har sett av Nyhus på lenge. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Faen, Hylo er jo maks deilig. Neste gang må jeg avlyse det jeg skal bare for å sitte og titte på han. haha Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Virker som om dere har hatt det kjempegøy så litt surt å gå glipp av det. Var det noen scener? Danset Hylo og ilpostino på bordet for meg?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen danset på bordet gitt... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen danset på bordet gitt... Som du vet om. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Alle gikk vel med meg... Eller rundt den tiden that is. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Alle gikk vel med meg... Eller rundt den tiden that is. Dette er ilpostino på dansetur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Hahahahahhahaha! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen danset på bordet gitt... Som du vet om. De skulle bare visst hva som skjedde etter vi dro for oss selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå