Gå til innhold

Aftermath - HWtreff i Oslo 5 januar '08

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Takk for et godt treff. Det var veldig hyggelig, til tross for at de fleste dro til kommunistbastionen, mens oss gode høyremenn satt og slappet av med noen rolige drinker etterpå. :)

Synd jeg kun ser ut som et maltraktert radioaktivt lik fra Tshernobyl på bildene, men moro var det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det så mange høyremenn der, da? Dere skulle sagt ifra. Rhoads stakk jo innom, og han er ganske sentral Rød Ungdom på Oslo øst. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, nokså vellyket treff, hva? ^^ Haha, har ;P(Henrik) på besøk ennå, satt og spilte Wii dritlenge, nå prater vi om blåtann-terror(sende random shit til random folk i nærheten) og alskens rariteter.

gleder meg til neste treff^^

Lenke til kommentar
Haha, jobber du med lyd nå? :!:

Seff, og jeg er ikke ferdig enda. Nonstop siden jeg dro fra dere på Fridays. Men nå har det ikke vært så mye lyd da, har vært mest lys. Som alle vet, settes lys best i mørke, og når alle vinduene ikke er dekket til ordentlig, blir det fra 12 til 08:30 :p

Edit:

Se så våken jeg er!

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Dårlig gjort at ikke håks kom, jeg kunne tenke meg å møte han en gang jeg er sikker på at det faktisk er han... :p

Å nei du, jeg kunne aldri vist meg på et slikt treff. :p

For opptatt av hva folk mener om deg? :hmm: Lukter popularitets-horing lang vei :tease:.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Tenkte egentlig mest på dama på siste baren. Hun ble jo helt vill.

Hehehe. Er vel det jeg kaller bule, men, men :p Er vel ikke en bytur uten litt action rundt seg da? :p mmm. jägermaister er godt mmm, merka jeg hadde brukt opp alle sedlene i lommeboka mi. dyrt jo :p

Lenke til kommentar
Hehehe. Er vel det jeg kaller bule, men, men :p Er vel ikke en bytur uten litt action rundt seg da? :p mmm. jägermaister er godt mmm, merka jeg hadde brukt opp alle sedlene i lommeboka mi. dyrt jo :p
Brun bule. :p Byturer hører med seg litt action og litt rare greier. Tsk, tsk, Jägermeister, bare drit jo! :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...