Heilage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Takk for et godt treff. Det var veldig hyggelig, til tross for at de fleste dro til kommunistbastionen, mens oss gode høyremenn satt og slappet av med noen rolige drinker etterpå. Synd jeg kun ser ut som et maltraktert radioaktivt lik fra Tshernobyl på bildene, men moro var det. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 *banne høylytt over at man glemte bort treffet (og at ingen sa ifra) * Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var det så mange høyremenn der, da? Dere skulle sagt ifra. Rhoads stakk jo innom, og han er ganske sentral Rød Ungdom på Oslo øst. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mange søtinger der da Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hehe, nokså vellyket treff, hva? ^^ Haha, har ;P(Henrik) på besøk ennå, satt og spilte Wii dritlenge, nå prater vi om blåtann-terror(sende random shit til random folk i nærheten) og alskens rariteter. gleder meg til neste treff^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Haha, jobber du med lyd nå? :!: Seff, og jeg er ikke ferdig enda. Nonstop siden jeg dro fra dere på Fridays. Men nå har det ikke vært så mye lyd da, har vært mest lys. Som alle vet, settes lys best i mørke, og når alle vinduene ikke er dekket til ordentlig, blir det fra 12 til 08:30 Edit: Se så våken jeg er! Endret 6. januar 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dårlig gjort at ikke håks kom, jeg kunne tenke meg å møte han en gang jeg er sikker på at det faktisk er han... Å nei du, jeg kunne aldri vist meg på et slikt treff. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg ble imponerende full på Møllers. Trivelig var det da, selvom jeg ikke fikk hilst på alle på TGIF. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Dårlig gjort at ikke håks kom, jeg kunne tenke meg å møte han en gang jeg er sikker på at det faktisk er han... Å nei du, jeg kunne aldri vist meg på et slikt treff. For opptatt av hva folk mener om deg? Lukter popularitets-horing lang vei . Endret 6. januar 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ler enda av den ballongen som fløy rundt. Sykt bra å se reaksjonen til Heilage da Uelands roflcopter kom bort til han Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sykt bra å se reaksjonen til Heilage da Uelands roflcopter kom bort til han Jeg kan ikke huske noen reaksjon! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk melding av Fisker, haha. "Det var HW-treff idag, så spørsmålet alle stiller seg er: Hvor mange forumbrukere ligger det i sengen din idag?" Det var faktisk ingen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Pen melding. Høyremenneskene så en dame bli sur og velte noen glass. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så da ut som dere hadde det artig. Får sette av en tier hver dag så jeg får blitt med neste gang Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Pen melding. Høyremenneskene så en dame bli sur og velte noen glass. Er det snakk om dama i TGI eller dama på den siste baren du tenker på nå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det snakk om dama i TGI eller dama på den siste baren du tenker på nå?Tenkte egentlig mest på dama på siste baren. Hun ble jo helt vill. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tenkte egentlig mest på dama på siste baren. Hun ble jo helt vill. Hehehe. Er vel det jeg kaller bule, men, men Er vel ikke en bytur uten litt action rundt seg da? mmm. jägermaister er godt mmm, merka jeg hadde brukt opp alle sedlene i lommeboka mi. dyrt jo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hehehe. Er vel det jeg kaller bule, men, men Er vel ikke en bytur uten litt action rundt seg da? mmm. jägermaister er godt mmm, merka jeg hadde brukt opp alle sedlene i lommeboka mi. dyrt jo Brun bule. Byturer hører med seg litt action og litt rare greier. Tsk, tsk, Jägermeister, bare drit jo! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Brun bule. Byturer hører med seg litt action og litt rare greier. Tsk, tsk, Jägermeister, bare drit jo! Hva er galt med jäger? Blir i hvert fall ikke full på det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Personangrep er ikke kult. Sånn til info. Sårende varianter er heller ikke det lureste man driver med. Fører ofte til plutselige og uforutsette ferier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå