allyse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For info har jeg null ide hvem som er hvem (utenom dere flotte høyremenn ), så jeg har ikke peil hvem jeg har tatt bilde av en million ganger Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (...)(utenom dere flotte høyremenn )(...) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Samme gjelder DJ_Dark, ikke helt sånn som jeg så for meg. Hva mener du!? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Technoheads har man gjerne et litt annet bilde av enn andre folk. Så for meg deg mer som en av gutta i Tweekaz, med kort hår etc. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) kom jeg inn på Møllers etterpå, uten leg Takk for en hyggelig aften! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvem i huleste er dette? http://automotor.no/allyse/treff/DSC_0071.jpg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Technoheads har man gjerne et litt annet bilde av enn andre folk. Så for meg deg mer som en av gutta i Tweekaz, med kort hår etc. Jeg er litt different der ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvem i huleste er dette? http://automotor.no/allyse/treff/DSC_0071.jpg Det er hylopus Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) Sorry jeg er 19år , virker kanskje yngre dog . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er hylopus Man kan trygt si at han har forandret seg siden tiden med TNT-hår og datakomponenter i munnen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) Sorry jeg er 19år , virker kanskje yngre dog . Æsj, og jeg som trodde jeg endelig skulle være eldst ett sted! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) Sorry jeg er 19år , virker kanskje yngre dog . Æsj, og jeg som trodde jeg endelig skulle være eldst ett sted! Kanskje du skal ta deg jobb som barnehageonkel? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) kom jeg inn på Møllers etterpå, uten leg Takk for en hyggelig aften! Så du kom deg inn Vi sto og vurderte om vi skulle prøve det eller ikke, men ingen av oss hadde penger uansett. Likevel var det et veldig hyggelig treff selv om jeg klarte å unngå nesten alle bildene. Var på do hele tida Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kanskje det? Men det er egentlig greit å ikke være eldst også... Woho, morro på lydjobb nå, ja. Lyden var ræss, fordi noen andre enn meg hadde kuka til noen innstillinger. Type sende stereomiksen til seg selv Og PC-lyd var fucked fordi noen hadde satt på "Jazz"-instillingene på EQ i iTunes. Gøy! Klemz Haha, jobber du med lyd nå? :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ilpostino: Det var meeeeeg som var den personen du ikke huska Her er noen bilder, HW-treff Var litt innelåst der jeg satt, så fikk ikke tatt flere :/ Hylo er hot, jo! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sorry at jeg ikke fikk være med. Skulle gjerne skjenka Hylo, lurt han med hjem og hengt han opp i lær her hjemme. Ja, ja... Neste gang! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nå er jeg hjemme Som eldstemann på barnebordet (?) kom jeg inn på Møllers etterpå, uten leg Takk for en hyggelig aften! Så du kom deg inn Vi sto og vurderte om vi skulle prøve det eller ikke, men ingen av oss hadde penger uansett. Likevel var det et veldig hyggelig treff selv om jeg klarte å unngå nesten alle bildene. Var på do hele tida Hehe, ja, jeg gikk bare veldig fort og målrettet forbi dørvakten Ryggen min er med på veldig mange bilder Dårlig gjort at ikke håks kom, jeg kunne tenke meg å møte han en gang jeg er sikker på at det faktisk er han... Endret 6. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så utrolig gøy, neste gang blir jeg med! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sorry at jeg ikke fikk være med. Skulle gjerne skjenka Hylo, lurt han med hjem og hengt han opp i lær her hjemme. Ja, ja... Neste gang! Nai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå