ilpostino Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jøss. Trodde du holdt ut litt lenger ilpostino Får vel kanskje slenge meg på neste gang da. gjør egentlig det men når alternativet er å være på Møllers eller å kose meg så velger jeg alternativet nummer to. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og til spørsmålet alle her inne ikke tørr å spørre: Og hvor mange av forumjentene kom? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 det var vel de "vanlige" pluss en til. Det vil si 3 stykker totalt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og til spørsmålet alle her inne ikke tørr å spørre: Og hvor mange av forumjentene kom? Det var et par(4-5stk) ved "voksenbordet" men det var ingen damer ved "barnebordet". Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvem sitt bruglass var det jeg klarte å få servitrisa til å knuse? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) De på bordet ved siden av tror jeg. Sykt lættis med Ueland-roflcopteret Endret 5. januar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og til spørsmålet alle her inne ikke tørr å spørre: Og hvor mange av forumjentene kom? Det var et par(4-5stk) ved "voksenbordet" men det var ingen damer ved "barnebordet". Jo, kom en eller annen og satt seg i hjørnet, men vet ikke hvem det var. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var konge da det skjedde ^^, Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ingen vet hvem det var? Menneh! Kan noen tagge bildene. Husker jo ikke hvem en eneste var! EDIT: Btw, hvorfor har du ikke tatt med bilde 1337 Endret 5. januar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ilpostino: Det var meeeeeg som var den personen du ikke huska Her er noen bilder, HW-treff Var litt innelåst der jeg satt, så fikk ikke tatt flere :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Bra bilder som ble lagt ut der, noen som har flere bilder ? Endret 5. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) ilpostino: Det var meeeeeg som var den personen du ikke huska Her er noen bilder, HW-treff Var litt innelåst der jeg satt, så fikk ikke tatt flere :/ du skal ikke stikke det under en barkrakk nei. smooth kvalitet på bildene dine men det skulle vel bare mangle med det kameraet. edit: her trodde jeg ikke at jeg skulle være med i det hele tatt. Endret 5. januar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så mange som er hjemme så tidlig!? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Faen så mange bilder jeg var med på og den oransje t-shorta mi lyser jo opp som bare det ;_; Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så mange som er hjemme så tidlig!? Vi er gamle vettu. Har brukt nok penger på sprit for en kveld Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Faen til linse-lus jeg var da! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så mange som er hjemme så tidlig!? Måtte da pent rekke siste bussen oppover mot Bjølsen Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Faen til linse-lus jeg var da! Du er jo så megafotogen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Faen til linse-lus jeg var da! Du er jo så megafotogen Om jeg er! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Woho, morro på lydjobb nå, ja. Lyden var ræss, fordi noen andre enn meg hadde kuka til noen innstillinger. Type sende stereomiksen til seg selv Og PC-lyd var fucked fordi noen hadde satt på "Jazz"-instillingene på EQ i iTunes. Gøy! Over til noe helt annet, nemlig treffet! Utrolig gøy å hilse på masse folk jeg ikke hadde truffet før, eller ikke snakket med på andre treff! Hylo var en utrolig kul kar, sånn btw. Samme gjelder DJ_Dark, ikke helt sånn som jeg så for meg. Gleder meg til neste treff allerede, må ha noen lyspunkter når man kommer til et lydbord som er tuklet med og får pes på at lyden suger når man ikke skjønner hvorfor. Klemz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå