DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jadda! Da er man hjemme fra et fint treff på TGI Friday's i Oslo Koselig å møte de gamle kjente og noen nye fjes, bla. Jesper Karsrud Maten var som vanlig god og som vanlig dyr, samt øl'en. Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av Haha Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var ganske hyggelig vil jeg si, kom nettop hjem nå. Bestemte meg for å stikke hjem isteden for å snuble rundt i byen ved utesteder som sikkert har 20-årsgrense for det meste, kan ta en stund hvis man må gå fra sted til sted. Tror mange av de eldre trodde jeg var under 18 siden jeg satt ved barnebordet forresten , perfect cover . Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av Haha Det var nok et uhell vil jeg tro, tror uansett de ikke ble særlig imponert . Jacob Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har jeg lagt ut mine bilder. http://k3babhome.no-ip.info/HW-treff%205%20januar%2008/ Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har jeg lagt ut mine bilder. http://k3babhome.no-ip.info/HW-treff%205%20januar%2008/ Jeg er han fyren som står og tekster med mobilen ned til høyre i det siste bildet . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av HahaDo tell ! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://k3babhome.no-ip.info/HW-treff%205%2...08/DSC01339.JPG hahaha, nydelig! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av Haha Det var nok et uhell vil jeg tro, tror uansett de ikke ble særlig imponert . Nei, altså, jeg skrev lappen, og den var ment for voksenbordet. Gjett om det var flaut da den ble sendt til nabobordet! Var jo skrevet på forum-innavlsk, så de fikk kelneren til å oversette og greier. Jesus.. Ellers kult Forum irl Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ganske bra treff, første gang her i Oslo, morsomt å se folkene bak nick og avatar =P Endret 5. januar 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hylos nydelige selvportrett på en serviett: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var hyggelig å dra på treffet ja, god mat var det også, selv om servitrisen var i overkant beskytende, og kom å spurte om vi hadde det bra Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kanskje hun brukte det som unnskyldning fordi hun likte deg Sameboe? Du gikk nok glipp av kveldsunderholdningen der... Hvor mange var det som stilte opp? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror vi var rundt 25-30 stykker....Noen holder sikkert på på Møllers akkurat nå Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var jo bare utrolig artig Må si jeg gleder meg til neste treff. ^^ på samme måte som med HW-Fotballen, så var det utrolig artig å se folkene man har snakket med det siste året. Kelneren var jo artig, btw. Bare kom å hentet brusen min, for så å fylle på nytt. Det ble 2 liter brus på meg, og tilsvarende doturer etterpå. Såh, om det ikke var for at jeg og Sameboe klarte å misse bussen med 2 min, og man kom hjem til en noe gretten mamma senere på kvelden. Så var det utrolig artig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var kjipt å komme forsent til den bussen, og hun dama som var på gråten ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) jeg bestilte bord til 25 stykker. vi måtte sette på et ekstra bord til voksenbordet i tilleg til at det satt noen på hjørner og sånn.. så vi var nok 30+. Jeg, Hylo, Heilage og en random (som jeg ikke husker navnet på) dro ikke på Møllers. vi koste oss andre steder nå koser jeg meg med Silmerilla og Captain Morgan. Det var kjipt å komme forsent til den bussen, og hun dama som var på gråten ^^ hva for noe dame? Endret 5. januar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://k3babhome.no-ip.info/HW-treff%205%2...08/DSC01339.JPG hahaha, nydelig! Bildet etter er enda bedre. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kelneren var jo artig, btw. Bare kom å hentet brusen min, for så å fylle på nytt. Det ble 2 liter brus på meg, og tilsvarende doturer etterpå. Ditt første TGI-besøk? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jammen, Ueland kjører jo i Uelandmobilen, ikke i noe roflokopter... >< Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://k3babhome.no-ip.info/HW-treff%205%2...08/DSC01339.JPG hahaha, nydelig! Bildet etter er enda bedre. Ligner på en prikk . Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jøss. Trodde du holdt ut litt lenger ilpostino Får vel kanskje slenge meg på neste gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå