superninja Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har spilt det siden julaften nå og syns det er utrolig kult! Det er først at du skal velge en "Hero" blandt 8 forskjellige med hver sin spesielle egenskap. Står litt om de forskjellige i spoleren: Visionary The visionary is the ultimate defensive hero, able to withstand devastating assaults from the opposition. -25% casualties when defending -25% to exploration costs General The general is a balanced militaristic hero who can either attack or defend with competence. -50% elite unit casualties in battle +10% building/exploration costs Warmonger The warmonger is a purely offensive hero whose units pack a serious punch when attacking. -50% soldier recruiting costs larger random factor in all battles can cast bloodlust Mogul The mogul is all about trade and income. Although the mogul's military might seem weaker, one cannot underestimate the power of money. able to form 5 trade agreements instead of 3 trade agreements provide double effect -10% to build costs Magician The magician is a powerful magical hero, who prefers using magic over using brute force. double mana regeneration +25% resistance to spells more mana than most hero types Slayer The slayer leads his team of deadly assassins, resulting in more enemy casulties in war. increased enemy casulties can cast bloodlust Necromancer The necromancer is a user of the dead. can raise the dead slightly more mana than most hero types Automator "Sudo Make Me A Sandwich." very low elite upkeep, but a high initial cost starts with as much mana as the General Så går spillet videre ut på at du skal lage tropper og soldater og så kan du hvis du vil oppgradere de til Elites (det er ofte lurt), hvor hver av Heroene har hver sin Elite soldat, med sin egne spesielle egenskap. (Som f.eks at den har høy defence score, eller høy attack score). Når du har tropper kan du etterhvert begynne å kjøpe mer land, eller angripe andre spillere og ta land fra de. (I starten kan det være lurt å kjøpe land og samle opp penger til soldater for så å angripe og ta land, land blir dyrere og dyrere etter hvert som du får mer land) Så er det lurt å få seg en allianse så raskt som mulig, da dette vil hindre en hel del angrep mot deg selv, og du mister dermed mindre soldater og land. Hvis du vil da kan du bli med i den alliansen jeg er med i der det er noen andre norske med i fra før, men også noen utenlandske. Du får penger hver time, og hvor mye du får er alt etter hvor mange soldater du har (som er hourly upkeep) og hvor mye land (som gir mer income etter hvor mye du har) En viktig ting er at når du har kjøpt land så må du huske å kjøpe Miner, som er det som gir deg mest penger (det er rett under der du kjøper land) Etterhvert er det bare flere og flere detaljer som du merker etterhvert, skal legge til ting hvis jeg kommer på noe. For å få spillet på facebook så kan du jo få det herfra så bare scroller du ned og trykker på warbook ikonet på en måte. Evt hvis en venn av deg har sendt deg invitasjon er det kanskje best å bruke den da de får 250 000 gold da. EDIT: Ble en del paranteser her, men det får gå Endret 5. januar 2008 av superninja Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heey, Heyy, høres jo nesten litt kult ut! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Ja det er det:P i starten og får du en sånn "beskyttelse" som gjør at du ikke kan bli angrepen eller angripe selv, men det varer bare ca 1 time eller noe sånt sånn at du kan finne ut av noen ting først.. Så kan du bare angripe de som er 3 ganger så stor som deg eller 3 ganger så liten som deg, sånn at ikke de enorme med 3 millioner land kan drive å "banke" alle de med 50 000 land, så det er veldig bra balansert, og det kommer oppdateringer hele tiden som bare gjør det bedre egentlig. Alt som blir gjort er ofte veldig gjennomtenkt (de har hatt en del tabber da, selvfølgelig, som f.eks. at alle fikk dobbelt income ) Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Vet du hva!? Jeg slår meg løs, og faktisk prøver spillet! :!: Du forteller jo veldig energisk og innlevende om det så.. Endret 11. januar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Prøvde det, og spilte det en uke. Så begynte jeg å få klager av venner om at jeg brukte ALT for mye tid på Facebook. Så jeg sletta det :!: Lenke til kommentar
superninja Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hehe, ja det kan jo for all del dra litt tid, men er vel egentlig greit om du ikkje har noko anna å gjere.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hmm. når jeg kjøper soldater. får jeg ikke flere:S hvordan fikser jeg 3k så jeg kan angripe? Og hvilken allianse burde ejg angripe? Lenke til kommentar
Merath Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hvilken allianse burde jeg bli med i? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) jeg spiller, og er med i alliansen "Blade", der kan alle bli med, de aksepterer alt som kryper og går, veldig god og stor allianse som hjelper hverandre godt btw, jeg har 30 000 land, hadde 50 000, men sletta kontoen og lagde ny. jeg kan anbefalle dere å velge Automator, da de har lav "upkeep" og bra forsvar. når du har lavt upkeep, så får du mer penger til å bygge for, og kan ha flere styrker i forhold til land. Endret 7. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
superninja Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Er sjølv mogul og har akuratt no 1,806,191 land, 58,889,286 soldata og veldig lite cash.. er utrulig ustabilt for tida men jobba meg sakte men sikkert til å få oppgradert til elites! Grunnen til at eg er så stor er at eg har fått veeeeldig god hjelp fra warmongers som raida og har gitt meg soldatane etter dei var ferdig.. Er veldig få som gjer det men er du heldig og spør på ein smart måte så går det nok seg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå