Qookers Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er på jakt etter ny dress nå. Noen gode forslag? Med eller uten striper? Hva slags skjorte inni? Slips? Trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva av dresser har du fra før? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 få med deg en veninne! Det kvinner vanligvis har aller minst peil på er dresser. Jeg ville frarådet å ta med en kvinne. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Letteste er vel faktisk å gå til betjeningen og si hva du skal bruke dressen til, er det casual på byn festing, bryllup eller ?. Jeg fikk veldig god hjelp ihvertfall når jeg kjøpte min dress. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du ikke har noen dress fra før av, vil jeg anbefale å starte med en svart en. Utover det synes jeg stripete dress er kult. Lenke til kommentar
Qookers Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Hva av dresser har du fra før? hadde en stripete dress med rosa skjorte & slips, som nå er blitt for liten. dressen skal jeg ha til konf. (nei, jeg er ikke eldre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå