Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kraftigere orgasmer?

Gjest Anonym!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym!

Hei, jeg er en gutt på 15 år, og lurer på om det er noen måte å få kraktigere orgasmer, hvis man runker sjeldnere f.eks.? Eller noe annet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det som daruu sier. Stopp når du nærmer deg klimaks. Hold deg til du føler at du kan fortsette uten at det kommer. Fortsett slik, hold det gående så lenge du klarer. Etter 4-5 timer på denne måten, og jeg skal love deg det er en annen følelse... Om det er verdt det? J A.

Lenke til kommentar
Stemmer det som daruu sier. Stopp når du nærmer deg klimaks. Hold deg til du føler at du kan fortsette uten at det kommer. Fortsett slik, hold det gående så lenge du klarer. Etter 4-5 timer på denne måten, og jeg skal love deg det er en annen følelse... Om det er verdt det? J A.

4-5 timer er vel litt å ta i, men 30min - 1t er vel bra nok...

Lenke til kommentar

4-5 timer er vel litt å ta i, men 30min - 1t er vel bra nok...

Etter 4-5 timer skal jeg love deg det er en annen følelse, var det jeg sa. Noe helt annet enn 30min, selv om det helt klart er bedre enn 5. Alt er relativt og individuelt. Jeg gir ikke fasitsvar på den enkeltes menneskekropp, kun min egen ;)

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...