Gjest Anonym! Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg er en gutt på 15 år, og lurer på om det er noen måte å få kraktigere orgasmer, hvis man runker sjeldnere f.eks.? Eller noe annet..? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 stimuli av prostata (med andre ord en finger i ræva) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hold igjen når du holder på å komme! Jo flere ganger du gjør dette, jo kraftigere orgasme Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Stemmer det som daruu sier. Stopp når du nærmer deg klimaks. Hold deg til du føler at du kan fortsette uten at det kommer. Fortsett slik, hold det gående så lenge du klarer. Etter 4-5 timer på denne måten, og jeg skal love deg det er en annen følelse... Om det er verdt det? J A. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Stemmer det som daruu sier. Stopp når du nærmer deg klimaks. Hold deg til du føler at du kan fortsette uten at det kommer. Fortsett slik, hold det gående så lenge du klarer. Etter 4-5 timer på denne måten, og jeg skal love deg det er en annen følelse... Om det er verdt det? J A. 4-5 timer er vel litt å ta i, men 30min - 1t er vel bra nok... Lenke til kommentar
Gjest Anonym! Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skal teste det, takk for tips! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Stemmer det som daruu sier. Stopp når du nærmer deg klimaks. Hold deg til du føler at du kan fortsette uten at det kommer. Fortsett slik, hold det gående så lenge du klarer. Etter 4-5 timer på denne måten, og jeg skal love deg det er en annen følelse... Om det er verdt det? J A. 4-5 timer er vel litt å ta i, men 30min - 1t er vel bra nok... Etter 4-5 timer skal jeg love deg det er en annen følelse, var det jeg sa. Noe helt annet enn 30min, selv om det helt klart er bedre enn 5. Alt er relativt og individuelt. Jeg gir ikke fasitsvar på den enkeltes menneskekropp, kun min egen Endret 5. januar 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 blir du ikke veldig sliten i armen(e)? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det skal ikke store bevegelser til for stimulering like ved klimaks.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 du kan også runke sjeldnere, etter noen dager eller en uke hvis du klarer så er penis også mer sensetiv som gjør det ekstra deilig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eller bare finne noe som tenner det SKIKKELIG Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Søk etter noe med navn "Pc-muskel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg