Gå til innhold

har noen fått tilbakemelding fra komplett etter klage her?


Anbefalte innlegg

Satt og kjedet meg litt idag og la plutselig merke til at jeg hadde en ny melding i forum menyen på høyre side, nytt for meg og her lå:

 

""Grokster

 

VEDRØRENDE KLAGE PÅ DEMOBRUKT CPU

 

Viser til omtale på http://www.hardware.no <http://www.hardware.no> (jada, vi leser dette vi!!) der du klager over behandlingen du fikk i forbindelse med dette kjøpet. Har snakket med den som solgte deg CPU´en, og han sier at det var et hakk i denne når du kom tilbake med den. Dere sjekket den før du kjøpte den, og da var ikke dette hakket der. Det er, som du sikkert vet, en del problemer forbundet med montering av CPU. Derfor sjekker vi alltid etter fysiske skader på kjernen ved klager/retur. Når det var så åpenbart som her, kan vi ikke se annet enn at du selv har vært uheldig under montering. Tidligere var AMD svært sjenerøse på dette området, mens vi nå må bruke lupe for å avdekke fysiske skader. Derfor kan vi ikke gi en erstatning i dette tilfellet dessverre.

 

Håper du har forståelse for dette.

 

PS; han med Plextor-brenneren var blid og fornøyd han! Vi kan godt sende den inn for folk, men det tar bare så utrolig mye lenger tid enn hvis privatpersoner fikser det selv….

 

Håper å se deg igjen ved en senere anledning!

 

Mvh

Lars Kristian Henriksen

Daglig leder

Komplett Data Oslo AS""

 

sur ennå, men de skal vel ha ros for å følge opp klager, noe andre som har fått noe sånt??

med andre ord vipper jeg litt nå å begynne å handle der igjen.

ps. kjøpte en harddisk fra komplett, gikk til helvete igår, men det er vel en annen historie.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...