Gå til innhold

Ikke altfor dyr gitarundervisning


Rinox

Anbefalte innlegg

Hei! Etter å ha øvd gitar hjemme en god stund har jeg lyst til å prøve litt ordentlig gitarundervisning, men det bør helst ikke være for dyrt. Enten kan jeg ta timer med en lærer eller så kan jeg kjøpe et bra opplegg på nettet.

Som sagt må det ikke være for dyrt. Et opplegg med en lærer i nærheten av her hvor jeg bor kostet 500 kroner per klokketime og det er alt for mye.

 

Er det noen som har et bra opplegg på nettet eller noen lærere i nærheten av Asker eller Bærum som de kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye gøyere å lære deg selv.. Du kan f.eks bruke tabs på www.ultimate-guitar.com.. Gitarundervisning er dyrt! Men her i Bergen finnes det en organisasjon som heter AKKS, den gir gitarundervisning i alle nivåer for grupper. Dette er billigere.. Nå vet jeg ikke om AKKS finnes i Bærum, men det finnes sikkert noe tilsvarende..! (kulturskolen)

Lenke til kommentar

Det kommer om forhåpentligvis ikke så lenge, en webside fra meg, hvor jeg får med meg en god del gitarister i nærmiljøet(i starten).

Blir omtrent som GMC, men med noen hakk bedre pedagogikk, og tabs, andre verktøy, animasjoner som viser skalaer etc mens videoen ruller.

 

Tar nok et par mnd, men det blir bra ;)

Tanken er å ta noen dollar i mnd via paypal o.l. , ikke helt bestemt eksakt pris enda. Maks 10$, så får du full tilgang til alle videoer, forum hvor instruktører hjelper deg, osv.

 

You just wait! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...