Mr.Hbbz Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Som tittelen sier så er jeg på utkikk etter et nytt tastatur, og det jeg er på utkikk er et tastatur som har mulighet for start/stopp, pause og bytte sang i spillelisten. Bruker Windows media player. Har hatt et Keytronic tastatur som hadde disse funksjonene, men det tok kvelden. Jeg vil også gjerne ha belysning i det, så jeg ser knappene i mørket. Vil prøve å ha et tastatur som ikke ser for gær'nt ut heller. Sånn som det Saitek Cyborg tastaturet blir litt drøyt i mine øyne . Jeg må ikke ha belysning i det, men er ganske kjekt for jeg sitter en del i mørket å spiller =) Håper det er noen som har noen forslag Godt Nyttår allesammen. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Logitech G15 Okei, det så jo helt greit ut. Tror jeg har hørt litt om det. Var det ikke sånn at det ikke hadde norsk oppsett? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 joda, får det med norsk oppsett Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Fins det noen andre forslag? Så jeg har litt å velge mellom, eller er G15 det "beste" ? Lenke til kommentar
XaWeR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Logitech G15 Okei, det så jo helt greit ut. Tror jeg har hørt litt om det. Var det ikke sånn at det ikke hadde norsk oppsett? sant det, har det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå