Sandsvei Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Får ikke mitt tastatur til å funke på PC-en min. Det er vista. Den finner den men sier at jeg trenger en driver som ikke eksiterer. Samme skjer med USB pennen min, den klarer ikke få den til å fungere. Hva kan gjøres? har prøvd windows update og instalert driverne på hovedkortet. Endret 6. januar 2008 av Sandsvei Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Razer musa mi fungerer som er USB. Men vet ikke om det er USB 2 den bruker? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Har sjekket Biosen, alt er satt på. Lenke til kommentar
Superenga Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har samme problemet, virker kun i vista hvis jeg velger avbryt på forespørselen på å installere driver på keyboardet. gjør jeg det slutter det å virke. Virker fint i bios og i win xp. Hadde forrige versjon av Saitek Eclipse, og det virket fint i vista Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Omg, noen tips på hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Fikk fiksa det oppdaterte biosen! Lenke til kommentar
Superenga Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva slags pc har du? Evt hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Bruker et Asus P5KC hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå