Svampebob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, noen som vet hvordan jeg får norsk på nokia 5310 xpressmusic? den ble kjøpt i england, jeg trenger egentlig ikke norsk, men kunne vært greit siden jeg liker og skrive meldinger med T9. Og siden det ikke er norsk på den funker det ikke. Så noen som vet hvordan jeg kan få norsk på den? gjerne en link til der jeg kan laste det ned, jeg har søkt litt rundt på Google, men fant ingenting Lenke til kommentar
process Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har samme problemet. Telefon kjøpt i Singapore og ønsker norsk T9. Tråden om NSS og andre språkoppdateringer kunne ikke hjelpe meg. Kom du noen vei? Andre med forslag? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har gjort akkuratt det samme Kjøpte meg telefonen i London, og trenger Norsk t9 operativsystemet er det ikke så farlig med, finner ingentin på Nokia.no, men har sendt mail til de nå. Venter på svar. Er det ingen som veit noe mer om dette? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 BUMP?! Ingen som har noen generell informasjon om dette? Hvordan det er blir gjort på andre telefoner o.l.? Lenke til kommentar
Tvelus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ta oppdatering av telefon programvare over internett. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har prQvd dette. Og fungerte ikke. Har du noen linker og komme med? Jeg prQvde meg bare med den vanlige firmwire oppdateren fra Nokia, og der fikk jeg ingen spQrsAl om hvilke sprAk jeg ville ha det i. Takk for svar i allefall Lenke til kommentar
kornel Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du må ha Product Code for en mobil fra Norge, altså med Norsk, du endrer med NSS og kjører deretter NSU og du får oppdatert til Norsk på 5310. Har samme problem men finner ikke product coden for Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå