South_Bridge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg lurer på om slike hetter som kan kan få kjøpt for å beskytte LNBen har noe for seg? Jeg har sinnsykt dårlig signal ved dårlig vær og slik skal det ikke være... Noen som har noen "dårlig-vær" tips for paraboler?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 kjøp parabol paraply Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 kjøp parabol paraply Kan du anbefale det? Har du prøvd det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har selv ja... beste investeringen jeg har hatt tror jeg... tåler 30cm med snø og ganske kraftig regn Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Et gratis tips er å dele en stor brus flaske i to. Da kan du skjære til den nederste delen. Eller det koster deg 3 kr. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Et gratis tips er å dele en stor brus flaske i to. Da kan du skjære til den nederste delen. Eller det koster deg 3 kr. Noen bilder hadde vært fint! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå