JV Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Nytt problem: Det nye problemet er at Chat ikke fungere lenger! Innbiller meg at det var etter jeg åpnet de portene det sluttet å fungere. Jeg sender invite, men får aldri noe svar. Så sender den andre meg en invite som jeg godtar, så tar det 10 sec så er han borte fra "listen" der det står "joining chat" eller no. Gammelt problem som nå er løst: Hei. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får spillt guitar hero 3 mot en venn på xbox live? Har forsøkt create match og personal både yes and no men vi finner liksom ikke hverandre. Er eneste muligheten at en av oss velger create game og så gå den andre på quick match? Han kommer alltid inn til noen andre som han ikke kjenner, men ikke meg. Anyone? Endret 7. januar 2008 av JV Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når du har laget et private game fyrer du opp guiden og går inn på friends lista di, og trykker X på kompisen din. Lenke til kommentar
JV Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Dette fungerte fint etter at jeg også åpnet for 3 porter jeg fant på microsoft sine sider. Det nye problemet er at Chat ikke fungere lenger! Innbiller meg at det var etter jeg åpnet de portene det sluttet å fungere. Jeg sender invite, men får aldri noe svar. Så sender den andre meg en invite som jeg godtar, så tar det 10 sec så er han borte fra "listen" der det står "joining chat" eller no. Noen tips? Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har tips her? Utrolig irriterende feil. Vil ikke måtte velge mellom å spille på live og å chatte.. som det ser ut som nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå