Istapp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg bruker en 60Hrz CRT TV, og har en Nintendo Wii RGB kabel. Alle andre spill ser veldig bra ut, mens i TUC starter spillet automatisk i 50Hrz, og det ser ikke pent ut. Hvordan kan det ha seg, og er det en metode som forandrer på det? F.eks holde inne en knapp under oppstarten av spillet e.l.? Vet man kan det på Gamecube, men har ikke funnet ut noe om det på Wii. Takker for svar. Endret 6. januar 2008 av Istapp Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gå på innstillingene på wii'en. Viss du ikke har prøvd det. Er spillet PAL?... Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Spillet er PAL ja, og det er satt til 60Hz inne på Wii settings. Det står på coveret at 60Hz mode støttes, så jeg lurer egentlig på hva i hampen det er for noe. Lite kult med bad farger/oppløsning, og at bildet ikke fyller ut skjermen liksom. Det blir automatisk 60Hz igjen når jeg går ut av spillet tilbake til Wii menyen. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen som har vert borti dette? Hvordan er bilde i spillet for dere med LCD/Plasma TV, helt i orden? Har nå prøvt på 3 forskjellige CRT Tv'er med samme problem. Får snart en LCD TV i hus, men hadde vert greit å visst hva som forårsaker det her. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har samme problemet med at spillet ikke bruker hele TV-skjermen. Jeg har prøvd både RGB-scart og komponentkabel. Spillet ser rett og slett ikke ut til å støtte widescreen. TV-en jeg bruker er forøvrig en Tatung V32MCHK. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ok, jeg får en Samsung M86 fra komplett sannsynligvis en gang i neste uke. Får se hvordan spillet er på min TV da. BTW, kommer til å teste med komponentkabel også, når den kommer en gang i tiden. Endret 9. januar 2008 av Istapp Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk meg component kabel idag, ble helt anna bilde fra den kabelen. Forsatt vet jeg ikke om det vil fikse problemet ditt, har ikke spillet så får ikke testet:P Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Kan forresten bekrefte at spillet ikke støtter widescreen 100%. Det virker ikke sånn ut. Har testet på nevnt TV som nå har vært i hus en stund. Har testet med tre forskjellige originale kabler fra Nintendo; kompositt AV som følger med konsollen, RGB scart, og komponent. Det ser selvfølgelig best mulig ut med komponent, men med alle kablene så kommer det en liten svart ramme på høyre og venstre side av skjermen. Men det er bagateller, med mindre du har en veldig liten TV. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hmm, skjer det samme med mitt, ingen andre spill som ikke dekker alt. Sikkert lat dag på jobben før release for programmere`n :!: Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hehe, kanskje det. Er vel uansett som Istapp sier ikke et veldig stort problem da det ikke er mye av TV-en som ikke blir brukt. La hvertfall ikke spesielt merke til det etter coop runden jeg hadde hjemme hos meg forrige helg. Hadde det alt for hektisk til å tenke på de to små svarte fillekantene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå