rune_g Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei. Noen som har svaret på hvordan man kan få transparanterte celler? Har prøvd å lage dette i photoshop. Fyldte bildet med hvit, så 50% opacity. dette virket vist ikke.. når jeg la til denne giffen som bakgrunn. mvh Rune Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Eh... Hva om du rett og slett ikke definerer noen farge? :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 har en tutorial om dette bookmarket hjemme.. skal legge den opp når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
rune_g Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Mikka: Ehh kanskje fordi jeg har et bilde som bakgrund. psilocybe: Tusen takk. kjempe fint, bra at det er en som forstår her :smile: Mvh Rune Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Åja, sånn...missforstod litt... :smile: Det kan gjøres med css, men det funker bare (som jeg vet iallfall) med Explorer. filter : alpha (Opacity=50); Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ting som bare funker med IE vil vi ikke ha noe av Lenke til kommentar
lobster Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du kan jo også lage et grid: Lag et bilde på 4X4 pixels. Zoom deg kraftig inn på bildet. Tegn et sjakkmønster: 0|x x|0 0 er farget mens x er transparent. Lagre bildet som en transparent gif, og vipps har du fått deg en halv gjennomsiktig bakgrunn.. LobSter Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hvis jeg ikke har forstått veldig feil er alt du søker litt css: .table { background-color: transparent; } da blir bakgrunnsfargen på tabellen samme fargen som tabellen/siden eller hva du har under tabellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå